احمد وحیدی: پلیس وظیفه ذاتی اش را انجام داد

0
64

یک روز پس از وعده سران رژیم حاکم بر ایران مبنی بر «برخورد جدی و قاطع با متخلفان» در ماجرای برخورد خشونت‌آمیز با زنان پشت درهای ورزشگاه مشهد، وزیر کشور رژیم در دفاع از نیروی انتظامی گفت که پلیس «وظیفه ذاتی خود» را انجام داده است.

عصر روز سه‌شنبه، ۹ فروردین، تعداد زیادی از زنان که از طریق وب‌سایت فدراسیون فوتبال به طور قانونی اقدام به خرید بلیت برای تماشای بازی کرده بودند، اجازه ورود به ورزشگاه را نیافتند و ماموران برای پراکنده کردن زنان که در میان آنان تعدادی دختر خردسال نیز بودند به اسپری فلفل متوسل شدند.

سردار پاسدار احمد وحیدی روز پنج‌شنبه، ۱۱ فروردین، بدون اشاره مستقیم به کاربرد اسپری فلفل علیه زنان پشت درهای ورزشگاه مشهد گفت که بر اساس گزارش «دوستان ناجا»، پس از پر شدن ورزشگاه، «افراد دیگری» تلاش کرده بودند که وارد ورزشگاه شوند که «طبیعتا فرمانده انتظامی موظف بوده است که از ورود افرادی که بیش از حد ظرفیت می‌خواستند وارد ورزشگاه شوند، جلوگیری کند» و «به طور طبیعی نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود را انجام داده است».

وحیدی در ادامه به گزارش دیگری درباره حوادث خشونت‌آمیز ورزشگاه مشهد اشاره کرده و گفته است که بر اساس این گزارش «عده‌ای خارج از ضوابط و به طور جعلی اقدام به فروش بلیط‌هایی که مجاز نبودند کرده‌اند».

در همین رابطه خبرگزاری مهر روز پنج‌شنبه، در گزارشی بدون اشاره به منابع و مستندات، «فروش و توزیع بلیط‌های تقلبی» را عامل «حاشیه‌های استادیوم مشهد» عنوان کرد.

بریتانیا: محاسبات پوتین نادرست از آب درآمده‌اند
موافقت با افزایش حمایت نظامی بین‌المللی از اوکراین

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!