واکنش ها به پاشیدن اسپری فلفل بر روی زنانی که خواهان ورود به استادیوم بودند ادامه دارد

1
97

در واکنش به جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه مشهد و پاشیدن اسپری فلفل به آنان، علی مطهری رفتار رژیم اسلامی حاکم بر ایران با زنان را شبیه به رفتار طالبان خواند و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت اخبار نگران‌کننده‌ای از تصمیمات فیفا و ای‌اف‌سی می‌رسد.

مهرداد سراجی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، در توییتی نوشت: «اخبار نگران‌کننده‌ای از تصمیمات فیفا و ای‌اف‌سی به گوش می‌رسد.» همچنین از نمایندگان مجلس خواست «اتفاقات تلخ مشهد» را به صورت جدی پیگیری کنند.

در همین حال علی مطهری، نایب رییس سابق مجلس رژیم، اتفاقات رخ داده در ورزشگاه مشهد را «مایه سرشکستگی» خواند و نوشت: « به جای سرزنش طالبان در موضوع رفتار با زنان، رفتار آنها را تقلید می‌کنیم.»

محسن داوری، فرماندار مشهد، نیز بدون اشاره به جزییات از «بروز برخی اتفاقات و حواشی» عذرخواهی کرد و گفت: «برخی حواشی و انتشار تصاویر منتسب به آن در فضای مجازی» در حال پیگیری است.

سناتور جمهوریخواه: همگی پیامدهای خروج سپاه پاسداران از لیست سازمان های تروریستی را می دانیم
مهاجری: علم‌الهدی را عزل کنید تا مردم مشهد نفس راحتی بکشند

1 نظر

  1. سلام بنده عمیقا از کشته شدن و آواره شدن مردم در هر جای جهان که باشد ناراحت میشم. اما از گسترش جنگ در اروپا بسیار خرسندم چون کسی که پای میز مذاکره با این بی وجود ها می نشیند باید کمی هم دود به چشمش برود. ما نه از روسیه و نه از اروپا و نه از آخوندها خیر ندیده ایم. به امید آزادی ایران

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!