درخواست تخلیه ویلای ۱۸۰۳ متری رحمانی فضلی در نیاوران

0
58

به گزارش خبرگزاری کنگره ملی ایرانیان، رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت حسن روحانی که پس از سرکوب قیام آبان ۹۸ در مصاحبه تلویزیونی گفته بود فقط به سر و قلب شلیک نکردیم، به پا هم زدیم، در ویلای ۱۸۰۳ متری در نیاوران سکونت دارد که نه تنها اجاره نمیدهد بلکه هزینه نگهداری آن از بیت المال پرداخت میشود.

معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به وزیر کشور، سردار پاسدار وحیدی را مأمور پیگیری تخلیه ویلای ۱۸۰۳ متری با اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران کرده که در اختیار رحمانی فضلی قرار گرفته بود.

یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.

عزیزالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به احمد وحیدی، ضمن درخواست برای پیگیری تخلیه ملک مذکور، به برخی جزئیات این واگذاری اشاره کرده است.

در بخشی از این نامه آمده که رحمانی فضلی نه تنها هیچ‌گونه اجاره‌ای برای سکونت در ملک مذکور پرداخت نکرده، بلکه هزینه‌های سنگین نگهداری این ملک نیز از بیت‌المال پرداخت شده است.

در این نامه تأکید شده ضمن بررسی چگونگی واگذاری این ملک به وزیر کشور سابق، اقدامات قانونی برای رفع تصرف از ملک مذکور که مصداق تبعیض ناروا است، انجام شود.

گوگل هم به جمع تحریم‌‌کنند‌ه‌های روسیه پیوست
کشته شدن افسر ناجا در کرمانشاه

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!