مرکز خدمات حوزه های علمیه: سالانه ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای طلاب آماده میشود

0
69

حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در دیدار با آیت الله اراکی به اقداماتی که در مرکز خدمات حوزه از ابتدای تأسیس انجام شده است اشاره کرد و گفت: در حال حاضر باید درصدد گسترش این خدمات باشیم و از سوی دیگر به آینده‌پژوهی برای ارائه خدمات جدید و هدفمند توجه کنیم.

او گفت: حمایت هدفمند از رسالت طلاب و روحانیون از اهداف طرح هدفمندی است؛ بر اساس این طرح طلابی که به یکی از شئون حوزوی مانند تحصیل، تبلیغ و تحقیق می‌پردازند مورد حمایت مرکز خدمات قرار می‌گیرند، به این معنی که از طلاب تا زمان مشخصی که در حال تحصیل هستند حمایت تحصیلی صورت می‌گیرد و پس از آن حمایت تحصیلی قطع شده و حمایت تبلیغی و پژوهشی آغاز می‌شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه، نهضت ملی مسکن در کشور را فرصت مناسبی برای حل معضل مسکن طلاب برشمرد و بیان داشت: بر اساس یک برنامه اولیه پیش‌بینی کرده‌ایم سالانه ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای طلاب و روحانیون آماده گردد.

او با بیان اینکه موازی کاری‌ها در نهادهای حوزوی موجب کند شدن روند خدمت رسانی می‌شود، گفت: در نشست‌هایی که با مسئولان مراکز حوزوی در قم و مشهد و همچنین علمای بلاد برگزار می‌کنیم به دنبال این هستیم که این موازی کاری حذف شود و هر نهاد به مأموریت اصلی خود بپردازد و موجب ارتقای علمی، پژوهشی، آموزشی و تهذیبی حوزه شود و مرکز خدمات هم حمایت‌کننده فعالیت‌های حوزه باشد.

او در پایان تصریح کرد: الحمدالله هماهنگی بسیار خوبی بین مرکز خدمات و مراکز حوزوی برقرار است.

اسماعیل کوثری در واکنش به فایل صوتی: باید به فرماندهان سپاه آفرین گفت
وزیرخارجه فرانسه: ایران فقط چند روز فرصت دارد توافق برای احیای برجام را بپذیرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!