دبیرکل حزب موتلفه: زنان از همان پشت تلویزیون فوتبال ببینند

0
59

به گزارش خبرگزاری کنگره ملی ایرانیان، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتله اسلامی، در تبیین سیاست های حزب موتلفه با ایرنا مصاحبه ای داشته که در بخش هایی از آن که در ادامه میخوانید نظرات عجیبی در مورد مخالفت با حضور زنان در استادیوم ابراز داشته است؛

این نوع تصمیم‌گیری‌ها مربوط به مسئولان ذی‌ربط است. اینکه بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند یا نکنند باید دید اصل این موضوع چیست؟ اصل آن یک بازی سیاسی و باندی و جریانی است. وگرنه واقعاً آن‌هایی که سنگ حضور بانوان در ورزشگاه را به سینه می‌زنند دلشان برای خانم‌ها نسوخته است. خانم‌ها اگر بخواهند چیزی ببیند از پشت تلویزیون هم می‌توانند ببینند باید دید هدف و علت‌آن‌ها از این بحث‌ها چیست.

دبیرکل حزب موتلفه افزود: بنابراین ما وارد بازی‌های سیاسی و جریانی که مبنای صحیحی ندارند نمی‌شویم. مسئولان ورزش ما افراد متدین، فهیمی هستند و تصمیماتشان را می‌گیرند. یکی از مسائل این است که این کارها بی در و دروازه انجام شود که طبیعتا آسیب‌هایی به همراه دارد. چه کسی مایل است که زنان به ورزشگاه رفته و بعد مورد تعرض آدم‌های بی ادب و بی تربیت قرار گرفته واین مساله تبدیل به یک جریان ابتذال شود؟ هیچ کس مایل به این کارها نیست و آن‌هایی که به این موضوعات می‌پردازند به دنبال بازی‌های سیاسی هستند.

سردار پاسدار طلایی، موسس گشت ارشاد: زندگی خصوصی من به کسی ربطی ندارد!
دفاع هماهنگ کیهان، جوان و رسالت از سیاست “نگاه به شرق” خامنه ای

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!