احمد خاتمی: اینترنت یمن را قطع کردند تا صدای مردم مظلوم یمن به گوش جهانیان نرسد

0
158

احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نمازجمعه گفت اینترنت در یمن قطع شده است تا صدای مردم مظلوم این کشور به گوش جهانیان نرسد.

اظهارات این امام جمعه منصوب علی‌ خامنه‌ای درباره قطع اینترنت در یمن در حالی بیان می‌شود که رژیم اسلامی حاکم بر ایران تاکنون بارها در جریان اعتراضات مردمی در ایران اینترنت را مختل یا کاملا قطع کرده است.

احمد خاتمی پس از سرکوب خونین اعتراضات سال ۹۸ از قطع اینترنت دفاع کرده و در نماز جمعه تهران گفته بود: «از تدبیرهای ستودنی در این ماجرا قطع اینترنت بود؛ اگر مسئولین میخواهند اهمیت کار را درک کنند ببیند دشمن و شبکه‌های خارجی چقدر ناراحت اند از این اتفاق؛ این یعنی لانه زنبور را شناسایی کردند؛ از آن‌ها درخواست میکنم، پیامرسان‌های داخلی را تقویت کنند و اینترنت بومی را هر چه زودتر راه اندازی کنند؛ اگر در این کار کوتاهی کنید در پیشگاه خدا جوابی نخواهید داشت. تقاضا دارم اینترنت را باز باز نکنید. دیدید که به مردم جنایت یاد می دادند.»

قطع اینترنت در یمن در روزهای گذشته به دنبال آسیب رسیدن به یک مرکز مخابرات در حدیده به دلیل حمله هوایی نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان انجام شده است. این حمله به تلافی حملات پهپادی و موشکی تروریست های حوثی مورد حمایت رژیم اسلامی حاکم بر ایران به عربستان و امارات صورت گرفته و در نتیجه آن اینترنت بخش‌هایی از یمن از ۴ روز گذشته قطع شده است.

یک اقتصاددان: رشد اقتصادی بالا در دوره پهلوی بی کیفیت بود
بایدنِ ناتوان، ناتوان در احیای برجام!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!