فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، درگیری قاسم سلیمانی و حسن روحانی را تایید کرد

0
104

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در مصاحبه‌ای با روزنامه کیهان به جزئیات هشدار فرماندهان سپاه پاسداران در جلسه سال ۹۶ به حسن روحانی پرداخته که در آن به رئیس جمهوری وقت گفته شده حرف‌ها و مخالفت‌هایش “قابل تحمل نیست”. او همچنین گفت قاسم سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران به حسن روحانی رئیس جمهوری وقت گفته بود “می‌خواهی مسیر احمدی‌نژاد بشوی؟”

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در مصاحبه‌ چهارشنبه ۲۲ دیماه گفت “عین جمله حاج قاسم این بود که: آقای روحانی! می‌خواهی مسیر احمدی‌نژاد را بروی؟ تو هم می‌خواهی مثل او بشوی؟”

به گفته امیرعلی حاجی‌زاده، سلیمانی خطاب به رئیس جمهوری وقت گفته بود “برای چه خودزنی می‌کنی؟ برای چه هر روز به خودمان حمله می‌کنی؟ بیا مشکلات را حل کنیم”.

حاجی زاده همچنین در پاسخ به سوالی درباره موضع قاسم سلیمانی درباره برجام نیز گفته است او “مخالف دیپلماسی نبود. مخالف آن چیزی که در سطح کشور تأیید شده و تصویب شده نبود. در واقع نه موافق بود و نه مخالف. ایشان مخالف وابستگی و سازش بود. می‌گفت: از این طریق به جایی نمی‌رسید. در آن جلسه حاج قاسم با آقای روحانی خیلی صریح حرف زد.

نماینده خامنه ای: کسانی که مهاجرت می کنند از سرزمین ‘حضرت علی’ به ‘سرزمین ترامپ’ می روند
دولت آرژانتین به نیکاراگوئه: حضور محسن رضایی یعنی همکاری با عامل حمله به مرکز یهودیان

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!