دستور اجرای امر به معروف و نهی از منکر بار دیگر از تریبون نماز جمعه اصفهان صادر شد

0
45

حجت الاسلام مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه همه دستورات اسلام حساب شده و روی مصلحت زندگی بشر است، اظهار داشت: با انجام دستورات الهی به تقوا می‌رسیم.

وی با بیان اینکه برخی از نبود امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان گلایه دارند، افزود: حتی در باغ رضوان اصفهان چنین شرایطی را شاهد هستیم، برخی نی می‌زنند و از آلات موسیقی برای تشییع فوت شدگان استفاده می‌کنند و از این رو نباید در آرامستان‌ها چنین رفتاری را ببینیم. امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهردار و شورای شهر باید به این امر توجه داشته باشد و جایی که در اختیار آنها است را کنترل کنند.

پیشتر، در پاییز سال ۹۳ که دست کم چهار زن جوان در اصفهان هدف حمله با اسید قرار گرفتند انتقادهای بسیاری از طباطبایی‌نژاد، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اصفهان شد که با صحبت‌هایش درباره پوشش زنان، خشونت علیه زنان را ترویج کرده است. گفته شد مهاجم یا مهاجمان موتورسوار بودند. هر چهار زنی که در فاصله زمانی کوتاهی به آنها حمله شد راننده خودرو بودند. به گزارش روزنامه شرق بررسی تخصصی اسید نمونه‌برداری‌شده از این حملات نشان داد که یک اسید در حملات به کار رفته است.

در مقطع اسیدپاشی‌های اصفهان در سال ۹۳ طرحی با عنوان “قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر” در مجلس رژیم مطرح بود که با فرمان نماینده ولی فقیه در اصفهان، توسط آتش به اختیاران عملی شد و هرگز افرادی که موجب نقص و ضرر به جان مردم شده بودند بازداشت نشدند.

به دستور خامنه ای، هورالعظیم به نفع شرکت نفتی چینی خشک شد
وزارت دفاع اسرائیل از توافق خرید تسلیحات از آمریکا خبر داد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!