فرزند حسن ایرلو: پدرم در خواب به قاسم سلیمانی گزارش میداد

0
75

علی ایرلو فرزند حسن ایرلو (عبدالرضا شهلایی) که در یمن کشته شد، در مصاحبه ای در مورد پدرش گفت: قبل از این که پدرم به یمن برود، شهید سلیمانی نوید این شهادت را داده بودند و به مادرم گفتند اگر حاج حسن آقا به یمن بروند دیگر بر نمی‌گردند و شهید خواهند شد.

فاطمه ایرلو، دختر حسن ایرلو هم از ارادت خاص پدرش به قاسم سلیمانی گفته «سال‌ها در معیت حاج قاسم بودند. در سوریه و لبنان. بارها خود سردار سلیمانی گفتند «شما فرزند شهید می‌شوید و از جرگه فرزندان شهدا.»

فاطمه ایرلو در ادامه گفته: «از بس حاج قاسم حرف شهادت بابا را برایمان زده بود ما باور داشتیم عاقبت بابا شهادت است اما از خداوند می‌خواستیم که این اتفاق هر چه دیرتر بیفتد. بابا بعد از شهادت شهید سلیمانی تا مدت‌های زیادی هر شب و بعد از آن هم مداوم خواب ایشان را می‌دیدند و به ما می‌گفتند که حاج قاسم در خواب به من می‌گوید که: «ما شما را این‌ور نیاز داریم فلانی..!» پدرم در جواب می‌گفتند که حاجی! شهادت لیاقت می‌خواهد. ما لیاقتش را نداریم که..!»

رژیم و مزدورانش ادعا میکنند، حسن ایرلو سفیر بوده اما خواهر حسن ایرلو گفته: «۳۸ سال بود ازدواج کرده بود و ۴۲ سال بود در نظام خدمت می‌کرد. شاید سرجمعِ حضور برادرم در کنار خانواده را به هم بچسبانیم ۳ سال هم نشود»! این در حالی است که سفرای رژیم با خانواده هایشان در کشورهای مقصد ساکن می شوند.

حسن ایرلو در کنار محسن فخری زاده دفن شد.

توماج صالحی از احضارش به دادگاه خبر داد
دادگاه عالی عراق شکایت حشدالشعبی در مورد انتخابات را رد کرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!