حذف وفاداران به قاسم سلیمانی در سپاه پاسداران ادامه دارد

0
109

پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهندس المهدی جانشین فرمانده حشدالشعبی در فرودگاه بغداد، در حمله مشترک ایالات متحده-اسرائیل در ژانویه ۲۰۲۰، حذف نیروهای وفادار به سلیمانی در بدنه ی سپاه پاسداران آغاز شد.

در ابتدای دسامبر ۲۰۲۰، محسن فخری زاده از فرماندهان بلندپایه سپاه پاسداران که از وی به عنوان پدر بمب اتمی رژیم نام برده میشود، طی عملیات پیچیده ای در نزدیکی تهران توسط اسرائیل کشته شد.

در ۱۸ آپریل ۲۰۲۱، سردار پاسدار محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به ادعای رژیم بر اثر “عارضه قلبی” حذف شد!

در ۲۰ آپریل ۲۰۲۱، سردار پاسدار محمدعلی حق بین از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران در سوریه و عراق بود، کشته شد. علت مرگ وی در رسانه های رژیم “بیماری” ذکر شد. قاسم سلیمانی چنان از فرماندهی حق بین راضی بود که در سوریه، دستان حق بین را بوسید.

در ۵ دسامبر ۲۰۲۱، سردار پاسدار محمد بردی نشین، از فرماندهان سپاه قدس در سوریه، دانشیار دانشگاه امام حسین و فرمانده مرکز آموزش نظامی معصومیه قم که به جنگیدن در سوریه کنار قاسم سلیمانی مفتخر بود نیز کشته شد.

۲۰ دسامبر ۲۰۲۱، فرمانده ارشد سپاه قدس، حسین ایرلو (عبدالرضا شهلایی) که در یمن به قاسم سلیمانی معروف بود، در حمله مشترک عربستان-اسرائیل کشته شد.

دومینوی سقوط بازوهای تروریستی رژیم در منطقه؛ کشته شدن قاسم سلیمانی یمنی، حسین ایرلو
مرعشی: خامنه ای، استعفای روحانی را به مصلحت ندانست

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!