کشف سلاح و مهمات در ایران؛ از مازندران تا خوزستان

0

در ۲۷ آذر، سردار پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شناسایی باند بزرگ قاچاق سلاح شکاری و جنگی که در سطح کشور اقدام به توزیع می‌کردند، خبر داد: در حمله به این باند، ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان، کشف و ضبط شده است.

در همین روز، فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در استان کهکیلویه و بویراحمد به صدا و سیمای این استان گفت: از قاچاقچیان، ۷ قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شده است.

در ۲۹ آذر، به گزارش خبرگزاری های رژیم، در مرزهای جنوب غربی ایران ده ها اسلحه و مهمات کشف و ضبط شده است. در مشروح این گزارش بدون ذکر دقیق تعداد مهمات کشف شده، آمده: سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان خوزستان طی روز‌های گذشته با رصد اطلاعاتی، یک تیم ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات را در مرز‌های جنوب غربی کشور شناسایی شدند و ده‌ها قبضه سلاح جنگی از آنها کشف و ضبط گردید.

۳۰ آذر، فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان در استان اصفهان نیز خبر از دستگیری قاچاقیان اسلحه داده است: در بازرسی از یک خودرو هفت کلت کمری، ۲۴۸ فشنگ مربوطه و ۱۴ خشاب کشف شد.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version