فرمانده کل انتظامی رژیم: رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور تبعیت از رهبری است

0

فرمانده کل انتظامی کشور در یادواره شهدای امنیت در خیمه گلستان شهدای شهر اصفهان به دو نعمت سلامت و امنیت اشاره کرد و اظهار کرد: در روزهای ابتدایی انقلاب تلاش‌های زیادی کردند تا انقلاب را از بین ببرند و در سال‌های اخیر هم با ایجاد فتنه‌ها و آشوب‌ها خواستند به این انقلاب ضربه بزنند اما با هوشیاری و درایت رهبر معظم انقلاب و جانفشانی شهدای امنیت کاری از پیش نبردند.

سردار پاسدار حسین اشتری با اشاره به قیام مردم اصفهان در پنجم آذر گفت: لازم است از مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان که همیشه در صحنه بوده و با هوشیاری خود دشمن را در این حوادث ناکام گذاشتند تقدیر و تشکر شود. تجمع کشاورزان در وهله اول یک موضوع صنفی بود که مسئولان باید به مطالبات کشاورزان عزیز رسیدگی کنند اما در ادامه کسانی که آرامش مردم را نمی‌توانستند ببینند و از سوی معاندان و سلطنت طلب‌ها و کسانی که به هیچ عنوان دلسوز مردم نیستند پشتیبانی و وارد میدان شدند و این مساله را بهانه‌ای کردند تا در امنیت این شهر خدشه وارد کنند. مردم اصفهان راه صحیح را تشخیص دادند و مسیر خود را از آنان جدا کردند و با هوشیاری خود نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.

اشتری با بیان اینکه می‌دانیم مشکلات اقتصادی وجود دارد و باید مسئولان برای رفع این مشکلات قدم بردارند، گفت: به مردم اطمینان می‌دهم که رهبر معظم انقلاب مدافع واقعی آنان است و امیدواریم با راهنمایی‌ها و هدایت‌های ایشان مشکلات از پیش پای مردم برداشته شود. ما همه ارادت خود را به شهدا اعلام کرده‌ایم اما اگر امروز بخواهیم راه این شهدا را برویم و آنها را از خود راضی کنیم باید منویات ولایت فقیه را دنبال کنیم و بدانیم که هرکجا که از ایشان پیروی کردیم موفق می‌شویم و هرکجا که نافرمانی صورت بگیرد با شکست مواجه خواهیم شد.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version