حدادعادل: زندگی در دوران انقلاب اسلامی توفیق بزرگی است، قدر بدانید

0

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همایش نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان که با همکاری مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان و شورای وحدت اصولگرایان استان برگزار شد، گفت: نعمت زندگی در دوران انقلاب اسلامی، توفیق بزرگ است که باید قدر آن را دانست. توفیقی که خداوند متعال در عرصه سیاسی در سه انتخابات گذشته نیز نثار نیروهای انقلاب کرده، سزاوار شکرگزاری است.

حدادعادل با مروری کلی بر اوضاع کشور، به تشریح دوگانه‌ای پرداخت که امروز در اذهان انقلابیون و مردم وجود دارد و گفت: این دوگانه شامل «امیدواری قابل‌توجه به حل مشکلات کشور» و از سوی دیگر، «خود مشکلات» است که در ذهن مردم مقابل هم قرار دارد و باید به آن توجه شود. امروز امیدی قابل‌توجه برای رفع مشکلات کشور در مردم پیدا شده است و باید به مؤلفه‌های این امید و دلایل امیدواری که همه ما به آن اعتقاد داریم، در کنار مشکلات عنایت شود. مهم‌ترین مؤلفه امیدی که امروز در مردم وجود دارد، اعتقاد به لطف خداوند متعال، مبانی ارزشمند و متعالی حضرت امام راحل و وجود مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این بزرگ‌ترین نعمت در زندگی ما محسوب می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: زندگی در دوران حکومت اسلامی بزرگ‌ترین منبع الهام و انگیزه ماست. قوای سه‌گانه امروز هر سه در مسیر و راهی قدم برمی‌دارند که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کرده‌اند از این حیث، هماهنگی خوبی بین قوا پدید آمده که از آغاز انقلاب تاکنون سابقه نداشته است.

حدادعادل افزود: جای شکر از خداوند متعال و تشکر از همه نیروهای انقلاب اسلامی وجود دارد که تلاش کردند تا مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و به گزینه‌های انقلابی رأی دهند. مردم دلشان برای نظام اسلامی می‌تپد و همین دغدغه‌مندی سبب تحول در کشور شده است.

وی یادآور شد: در دورانی، تجربه مجلس ششم را داشته‌ایم و می‌دانیم که امروز جزو ایام نادری است که دیگر درون قوای سه‌گانه، حرف‌های ساختارشکنانه شنیده نمی‌شود؛ در حالی که در مجلس ششم، همه قسم موضع‌گیری و رفتارهای قابل‌تأمل را شاهد بودیم و همین امر سبب می‌شود تا امروز قدر وحدت و ائتلاف و فضای کنونی را بیشتر از گذشته بدانیم.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version