نشریه سپاه پاسداران: غربی‌ها با ایجاد فرصت زندگی بهتر از زندگی در ایران علیه ما توطئه می‌کنند

0
51

هفته‌نامه صبح‌صادق ارگان معاونت سیاسی سپاه پاسداران در تازه‌ترین شماره، به مهاجرت نخبگان پرداخته و آن را بخشی از «ماموریت سفارت‌خانه‌های غربی در ایران» دانسته و خواستار برخورد نهادهای امنیتی با کسانی شده که آن را «جریانی خود فروخته» خوانده است.

ارگان مطبوعاتی سپاه پاسداران تاکید کرده «در طول سال‌های اخیر بخشی از مأموریت‌های سفارت‌های غربی»، «سناریوی مهاجرت نخبگان» است و «با ارائه مشوق‌هایی چون پیشنهاد شغل و درآمد مناسب، موقعیت‌های علمی مطلوب و … در مجموع ایجاد فرصت برای زندگی مطلوب‌تری از آن‌چه در ایران هست» این هدف را دنبال کرده‌اند.

نویسنده «مهاجر فرستی (فرستادن مهاجر)» را «توطئه شومی» دانسته که «سال‌هاست کلید خورده و از جانب عناصری در محافل علمی‌ـ دانشگاهی دنبال می‌شود».

نشریه سپاه پاسداران شیوه کار این «عناصر» را این‌گونه توصیف کرده: «این افراد با تیره و تار نشان دادن آینده کشور، دل جوانان را خالی کرده و شعار «ما می‌توانیم» را بی‌اعتبار دانسته و با القای بی‌هویتی، فکر و ذهن نخبگان این سرزمین را به وعده‌های دروغینی راهنمایی می‌کنند که حاصل آن تقویت اردوگاه دشمن خواهد بود».

یادداشت ارگان مطبوعاتی‌ سپاه، این افراد را «خائن» خوانده و گفته «دور از ذهن نیست که بابت هر مهاجرتی، پورسانتی مستقیم هم گرفته باشند».

در پایان ارگان مطبوعاتی سپاه پاسداران چهار راهکار توصیه کرده: «هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی‌امنیتی»، «هوشمندی استادان انقلابی»، «بصیرت نخبگانی» و البته در آخر «تلاش مسئولان در ساختن زندگی مناسب شأن نخبگان».

روزنامه ایران: از نخبگان خواستار مهاجرت باید حسابی مالیات گرفت
شعار مردم شهرکرد: ما مردمان جنگیم، بجنگ تا بجنگیم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!