واکنش دفتر خامنه ای به گفتگوی زنده امیر فخرآور در یوتیوب

3
115

پس از گفتگوی زنده امیر فخرآور (بامداد ۲۶ آبان) در یوتیوب و پخش سخنرانی های متعدد خامنه ای علیه مردم معترض از سال ۷۱ تا ۹۸، وب سایت وی اقدام با انتشار دست خطی منتسب به ولی مطلقه فقیه خطاب به حسن روحانی در خصوص گرانی بنزین کرد تا بار دیگر نقش وی را در سرکوب مردم تقلیل دهد.

در ۲۳ خرداد ۲۷۰۰، شورای اطلاع‌رسانی دولت حسن روحانی در خصوص طرح اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در آبان‌ماه سال ۹۸ در مناظرات انتخاباتی، بیانیه ای صادر کرد: «در پی طرح چندباره موضوع تصمیم حاکمیتی اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در آبان‌ماه سال ۹۸ در مناظرات انتخاباتی و اتهام‌زنی غیرمنصفانه به دولت در این زمینه، موارد زیر را به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند: چنان‌که پیش از این نیز بارها اعلام شد، ‌مباحث مربوط به اصلاح قیمت بنزین، از آنجا که یک تصمیم کلان ملی و حاکمیتی به‌شمار می‌رفت در نشست‌های پرشمار سران قوا بحث و بررسی و پس از اینکه درباره همه ابعاد و جوانب آن، ‌اتفاق‌نظر حاصل شد، مصوبه به امضای سران سه قوه رسید و خدمت مقام معظم رهبری ارسال شد. پس از تأیید مصوبه از سوی رهبر انقلاب نیز اجرای مصوبه از سوی شورای امنیت کشور در دستور کار قرار گرفت. در پی اجرای این مصوبه درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین به ۶۰ میلیون ایرانی پرداخت شد و دولت مطلقاً درآمدی از این راه برای مصارف بودجه‌ای دریافت نکرد. پرداخت این مبلغ هم‌اکنون نیز با عنوان یارانه معیشتی ادامه دارد».

محمود صادقی، نماینده ⁧‫مجلس‬⁩ رژیم گفته است، در جریان اجرای افزایش بهای بنزین در ایران، نمایندگان مجلس در صدد مخالفت با آن بودند، اما خامنه ای با «ارسال یادداشتی» به رئیس مجلس خواستار عدم مداخله نمایندگان مجلس در این موضوع شد.

وال استریت ژورنال: رژیم اسلامی حاکم بر ایران تولید سانتریفوژ پیشرفته را در سایت کرج از سر گرفته است
مبارزه دولت کویت با وابستگان رژیم اسلامی حاکم بر ایران در این کشور

3 نظرات

  1. درود آقای فخراور خسته نباشید بابت تمام زحماتتان. آقای فخرآور دو ساله از پیج فیکم که darya abdi هست دایرکت میدم که من میخوام در کنگره ملی عضو بشم جواب نمیدید . در کلاب هاوس هم پیام دادم جواب ندادید . میشه به درخواست من جوتب بدید؟ ممنون میشم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!