طرح جمع آوری سلاح و مهمات در ایران ادامه دارد

1
95

از زمان اعلام اولتیماتوم آبان توسط کنگره ملی ایرانیان، روزانه اخباری در مورد اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات در سراسر کشور بر روی خبرگزاری های رژیم منتشر میشود.

در همین راستا، ساعاتی پیش، روح‌الله حکیمی‌فر – مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در بیانیه ای اعلام کرد: اعضای این گروهک ضدانقلاب که قصد داشتند با فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی و فضای حقیقی علیه امنیت مردم اقدام کنند، پیش از هر اقدامی در رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان قرار گرفتند و دستگیر شدند. توزیع شب‌نامه در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر، فراخوان‌های متعدد به‌منظور برگزاری تجمع و اغتشاش، فریب برخی ساده‌لوحان و اجیر اراذل و اوباش، برنامه‌ریزی گسترده برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور از جمله اقدامات این گروه بود.

روز گذشته دادستانی شهرستان رباط کریم اعلام کرد به همت اطلاعات سپاه حیدر کرار پرند سرشبکه و تعدادی از عوامل مرتبط با شبکه ضدانقلاب در شهرستان رباط‌کریم شناسایی و دستگیر شدند. تحقیقات در مورد پرونده و تکمیل آن و بعلاوه شناسایی مرتبطین دیگر این جریان انحرافی در جریان است.

در ۱۵ آبان، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس امنیت عمومی استان یک باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان کارون را منهدم کردند. از این گروه ۳۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۶۰ تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

روز گذشته، جانشین انتظامی استان ایلام در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد در یک هفته اخیر ۸۶ سلاح و یکهزار مهمات غیر مجاز در استان ایلام کشف و ضبط شده است. سرهنگ حسین نجفی افزود در مقایسه با زمان مشابه سال قبل، ۵۱ درصد افزایش کشفیات سلاح داشتیم. وی در یک نمونه گفت: در شهرستان آبدانان این استان، ۳ نفر از قاچاقچیان فروش سلاح و مهمات را با ۵ قبضه سلاح جنگی ۹۴ عدد فشنگ بازداشت کردیم.

طرح صیانت از فضای مجازی تلفیقی از مدل چینی و روسی است اما بودجه ندارد!
موساد: نیروهای وابسته به قدس سپاه پاسداران در تانزانیا، سنگال و غنا دستگیر شدند

1 نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!