وزیر ارتباطات رژیم: گمنامی کاربران در فضای مجازی یک چالش جدی است

0
42

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در دیدار اعضای کمیسیون سیاسی و جتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رژیم همچنین در دیداربا مراجع تقلید در قم گفت: تمام ابعاد روزانه مردم با فضای مجازی گره خورده است…به دلیل وجود برخی مشکلات جو ناامیدی بر کشور حاکم است و ما در دولت تلاش می کنیم با اقدامات لازم ضمن اثبات کارآیی حاکمیت، امید را به مردم بازگردانیم…بخشی از مشکلات امروز کشور به دلیل تحریم های خارجی و بخش دیگر نیز بخاطر کم کاری های داخلی ایجاد شده است…فضای مجازی فرصت بی نظیری برای ایجاد شفافیت، صدور فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی، جلوگیری از فساد و غیره است. تلاش ما این است تا با راه اندازی طرح بزرگ شبکه ملی اطلاعات، فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی را عملیاتی کنیم.

زارع پور تاکید کرد: اگر مسوولان و مردم همراه و همدل شوند می توانیم در تمام پلتفرم های مطرح خارجی، نسخه های بومی راه اندازی کنیم بدون اینکه کمترین اختلالی در روند خدمات ایجاد شود. مونتاژ یک مساله مورد قبول در صنعت جهانی است و هم اکنون بسیاری از برندهای مطرح تلفن همراه در کشورهای دیگر مونتاژ می شود و شرکت پردازنده و فقط نسخه اصلی را در اختیار این شرکت های فراملیتی قرار می دهد.

۲۵ درصد شرکت‌های وابسته به رژیم، زیان‌ده هستند
اعتراض لابیست رژیم به بزرگداشت روز کوروش توسط سنتکام

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!