خامنه ای به سران رژیم: با پایداری و مقاومت، فشارها را تحمل کنید و متوقف نشوید

0

خامنه‌ای امروز در حضور جمعی از مسئولان رژیم و شرکت‌کنندگان در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در خصوص افغانستان گفت: «در قضیه افغانستان، یکی از راه‌های جلوگیری از حوادث، حضور مسئولان محترم کنونی این کشور در مراکز و مساجد و یا تشویق برادران اهل سنت به حضور در اجتماعات مشترک است».

خامنه‌ای در واکنش به توافق ابراهیم که با خلاقیت پرزیدنت ترامپ‌ شکل گرفت گفت: «بعضی دولت‌های منطقه برای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی گناه و خطایی بزرگ مرتکب شدند که این دولت‌ها باید از این حرکت و راه ضد وحدت اسلامی برگردند و خطای بزرگ خود را جبران کنند».

خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانش به رفتارهای صورت گرفته در فضای مجازی اشاره کرد: «گاهی در فضای مجازی با خلاف‌گویی، تهمت و قول بغیر علم، بر خلاف عدالت رفتار می‌شود که هم افرادی که با این فضا سر و کار دارند و هم کسانی که مسئولیت آن را در اختیار دارند باید مراقبت کنند. باید یاد بگیریم عادلانه رفتار کنیم و حتی در موقعیتی که حرف کسی را قبول نداریم، مخالفت خود را با تهمت، دروغ و اهانت آلوده نکنیم».

خامنه ای در خصوص اسلام گفت: «عرصه فعالیت و دخالت اسلام، همه گستره و شئون زندگی بشر از اعماق قلب و مسائل عبادی تا مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و بین‌المللی است و کسی که این معنا را انکار کند، قطعاً به بیّنات و آیات متعدد قرآن کریم توجه نکرده است».

خامنه ای با تاکید بر اینکه «امروز بیش از هر چیز به پایداری نیاز داریم»، به سران رژیم گفت: «با پایداری و مقاومت، و تحمل فشارها و مشکلات، راه را ادامه دهید و متوقف نشوید».

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version