کمال خرازی، جمهوری آذربایجان را به وقوع جنگ احتمالی تهدید کرد

0
109

به دنبال پلمپ دفتر خامنه ای در باکو، کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی رژیم، دولت جمهوری آذربایجان را تهدید کرد و هشدار داد که مراقب باشند با اشتباه «استراتژیک»، آتش جنگ را در منطقه شعله‌ور نکنند.

خرازی ادامه داد: ما آزادسازی اراضی آذربایجان که به مدت ۳۰ سال در اشغال بود را می‌ستاییم، البته از ابتدا توصیه ما به حیدر علی‌اف، رئیس‌جمهور فقید آذربایجان این بود که با همکاری‌های لجستیک و آموزشی ایران به تقویت نیروهای مسلح کشور بپردازد و اراضی اشغال‌شده را به دست نیروهای خود آزاد سازد که متأسفانه از سوی وی پذیرفته نشد و نتیجه آن اتکای بیشتر آذربایجان به قدرت‌های بیگانه و توسل به نیروهای خارجی گردید.

وی در پایان گفت: بدون شک رژیم صهیونیستی بدون توقع در آذربایجان لانه نکرده است و هدف‌های شومی را در سر می‌پروراند که آتش جنگ را در منطقه به دلیل اشتباه استراتژیک دولت فعلی شعله‌ور نماید و این فاجعه‌ای مصیبت‌بار خواهد بود. توصیه ما به مقامات جمهوری آذربایجان این است که توهم خرید امنیت از طریق توسل به نیروهای بیگانه را از سر بیرون کنند و بر مردم خود متکی باشند. کشور آذربایجان مردم مبارز و قهرمانی دارد که قادر به حفظ امنیت کشورشان به دست خویش هستند.

سکوت کرملین، دیپلمات مقاومت را راهی مسکو کرد
احمد خاتمی: دموکراسی غربی، شرک آلود است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!