دیدار جواد ظریف با رئیس CIA درعراق

1
65

ساعاتی پس از افشای فایل صوتی مصاحبه جواد ظریف که به نفوذ روسیه و ماموریت قاسم سلیمانی برای اجرای فرامین کرملین در منطقه اشاره داشت، ظریف در راس یک هیئت دیپلماتیک وارد عراق شد.

رسانه‌های آمریکایی، از قول مایکل روبین، مفسر مسائل خاورمیانه، خبر از دیدار رئیس سازمان سی‌آی‌ای، ویلیام برنز، به طور پنهانی در خانه وزیر امور خارجه عراق، با جواد ظریف بر سر پرونده هسته ‌ای رژیم دادند.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، سخنگوی وزارت خارجه رژیم جمهوری اسلامی این خبر را تکذیب کرد. از سوی دیگر، باربارا اسلاوین، عضو موسسه چپگرای شورای آتلانتیک، که همکاری تنگاتنگی با سازمان نایاک دارد، در توییتی برای کاهش فشارها بر جواد ظریف، مدعی شد از میان مقام‌ های ارشد رژیم جمهوری اسلامی، این، علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی بوده که در روزهای اخیر با ویلیام برنز رئیس سیا در بغداد دیدار کرده نه جواد ظریف. سینا عضدی و محسن میلانی، که در رسانه های فارسی زبان مانند بی بی سی فارسی به «ماله کشی» برای رژیم جمهوری اسلامی مشغولند نیز این خبر را از قول اسلاوین تایید کردند.

ظریف قرار بود پس از سفر به قطر و‌ عراق به تهران برگردد اما عمان را هم به سفرش اضافه کرده و‌ چهارشنبه در مسقط خواهد بود.

حمایت سپاه پاسداران از مواضع قاسم سلیمانی
استعفا کشیش برگزار کننده مراسم تحلیف بایدن به دلیل فساد اخلاقی

1 نظر

  1. آخر و عاقبت ماله کشی شد دربه دری . همانطور که آرزوی جوانان و مردم ما را برباد دادی روزگار برات ساخت جواد و دربه درت کرد. تازه اول کاره و بعد از این برای حفظ جانت باید مانند مهاجرانی هرروز ماله کشی و پاچه خواری کنی و گاهی هم عرعر کنی تا زنده بمونی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!