امیر فخرآور: رفیق آیت الله ایران، بمب اتمی را تا پیش از پنجم نوامبر می‌خواهد

0
301

امیر فخرآور، رئیس هیات رئیسه سنا کنگره ملی ایرانیان در مقاله ای برای وب سایت شبکه آمریکایی فاکس نیوز از تلاش بی وقفه خامنه ای برای دست یابی به بمب اتمی پیش از انتخابات نوامبر ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا خبر داده است.

در این مقاله آمده؛

اگرچه دیدار رسمی مقامات اسرائیلی و آمریکایی در روز پنجشنبه ۲۰ ژوئن به دلیل تنش های بین نتانیاهو و بایدن بر سر اختلافات سیاسی در مورد جنگ غزه لغو شد، اما “دیدار غیر رسمی” بین مقامات اطلاعاتی اسرائیل و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت بایدن برگزار شد. این نشست بسیار مهم بر مسئله بمب هسته ای رژیم ملاها تمرکز داشت.

به گزارش آکسیوس، این نشست اضطراری اطلاعاتی در سطح عالی مقامات اسرائیل و آمریکا برای بحث درباره اطلاعات جدید در مورد تلاش‌ های دانشمندان ایرانی برای مدل‌سازی رایانه‌ای برای تولید سلاح‌های هسته‌ای تشکیل شد. این افشاگری می تواند ارزیابی های جامعه اطلاعاتی ایالات متحده از سال ۲۰۰۷ تا به امروز که میگفتند رژیم اسلامی حاکم بر ایران به صورت فعالانه مشغول ساخت بمب اتمی نیست را به طرز چشمگیری تغییر دهد.  

در ۲ آوریل ۲۰۱۵، رئیس بایدن، یعنی باراک حسین اوباما، در سخنرانی اش در کاخ سفید در مورد توافق هسته ای با ایران، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را به عنوان یک “توافق قوی و قابل راستی آزمایی” توصیف کرد که به نظر میرسد “به صورت صلح آمیز از دستیابی ایران به سلاح هسته ای جلوگیری می کند”.  اما برای این ادعا هیچگونه “سندی قوی” و یا حتی “سندی ساده” وجود نداشت. رژیم اسلامی حاکم بر ایران آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی و تمام جهان را به بازی گرفت و حتی در تلویزیون و رسانه‌های دولتی دنیا را به خاطر اعتماد به آخوندها و سپاه مورد تمسخر قرار داد.

امروز پس از گذشت ۹ سال، سیاست بایدن (البته اگر بتوانیم آن را سیاست بنامیم) در قبال رژیم اسلامی حاکم بر ایران به نظر می رسد که مبتنی بر “احیای” برجام باشد، برجامی که در بدو ورود بایدن به کاخ سفید مرده بود. حتی رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در مصاحبه‌اش با روزنامه روسی ایزوستیا گفت: «برجام فقط روی کاغذ وجود دارد و در دنیای واقعی هیچ معناییندارد… هیچ‌کس آن را اعمال نمی‌کند و هیچ‌کس از آن پیروی نمی‌کند» که این نشان دهنده شکست معنا دار سیاست خارجی دولت اوباما-بایدن است.

در ۱۴ ژوئن امسال، رهبران جهانی گروه هفت (G7) در بیانیه پایانی گردهمایی اشان در ایتالیا به رژیم ایران در باره تشدید فعایت های هسته ای هشدار دادند. در همان روز، دیده‌بان اتمی سازمان ملل متحد فاش کرد که رژیم اسلامی حاکم بر ایران در حال نصب و راه‌اندازی آبشار سانتریفیوژهای پیشرفته است. 

با توجه به رفتار نظام در ۴۵ سال گذشته، واضح است که رهبر جمهوری اسلامی که وفاداریش به روسیه غیرقابلانکار است، در حال تسریع تلاشهایش برای دستیابی هرچه سریعتر به سلاح هسته‌ای است. رهبر، همان شخصی است که دوماه پیش به سپاه دستور داد که با بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد به اسرائیل حمله کند و اکنون قصد دارد این موشک ها را به کلاهکهای هسته ای مجهز کند.

علاوه بر این، اخیرا متحد او، حسن نصرالله، رئیس گروه تروریستی حزب الله که درهمسایگی اسرائیل است، اسرائیل و قبرس (که عضواتحادیه اروپا است) را با موشک های ساخت جمهوری اسلامی تهدید کرده است. وقتی همه این قطعات پازل را در کنار هم بگذارید، تصویر کاملا واضح می شود.

رفیق آیت الله به دنبال دستیابی به بمب هسته ای است تا به وعده خود مبنی بر محو اسرائیل از روی نقشه زمین عمل کند.

همزمان با اولین مناظره ریاست جمهوری در آمریکا، انتخابات ریاست جمهوری ساختگی در ایران نیز برگزار می شود. حتی اینکه آنرا انتخابات بنامیم نیز خنده دار است. رهبر، کاندیداهای بشدت وفادار را از طریق شورای نگهبانی که او خود تعیین می‌کند انتخاب کرده و با اینکار رای او تنها رای واقعی در تعیین رئیس‌جمهوربعدی است. در این دور از انتخابات هر شش نامزد از مقامات سپاه پاسداران هستند و هر یک از آنها در صورت انتخاب شدن، دستور خامنه ای مبنی بر ساخت سلاح هسته‌ای رادنبال خواهد کرد، حتی قبل از انتخابات ریاست‌ جمهوری بعدی ایالات متحده که رژیم بشدت بیم آنرا دارد که دونالد ترامپ که قاسم سلیمانی و برجام را کشت به عنوان چهل و هفتمین رئیس جمهور ایالات متحده به کاخ سفید بازگردد. هدف رهبر این است که قبل از اینکه بایدن کاخ سفید را ترک کند و قبل از اینکه نتانیاهوبتواند غزه و لبنان را از وجود حماس، حزب الله و سایر تروریست ها پاک کند، به باشگاه هسته ای بپیوندد. آیا این واضح نیست؟

آماده باش اتمی ناتو علیه چین و روسیه
اخطار سه کشور اروپایی به رژیم اسلامی حاکم بر ایران: مکانیسم ماشه را فعال میکنیم