امیر فخرآور در فاکس نیوز: دولت بایدن در پاسخ به ترور ترامپ باید کاخ خامنه ای را بمباران کند

0
886

اگر خبر ترور پرزیدنت ترامپ در حین سخنرانی انتخاباتی در پنسیلوانیا به حد کافی شوکه کننده نبود، اطلاع داشتن دولت بایدن از طراحی ترور پرزیدت ترامپ توسط رژیم اسلامی حاکم بر ایران هفته ها پیش از انجام این ترور حیرت انگیز است.

در ژوئن ۲۰۲۴ تیم کمپین پرزیدنت ترامپ که از طرح رژیم اسلامی حاکم بر ایران برای ترور آگاه میشود، لایه های محافظتی را در شکل های مختلف افزایش میدهند. با وجود افزایش تمهیدات حفاظتی، انجام عملیات ناموفق ترور پزریدنت ترامپ در پنسیلوانیا موجب افزایش نگرانی ها شده است. ریاست سیکرت سرویس و وزارت امنیت داخلی باید در مقابل مجلس نمایندگان و مردم آمریکا توضیح دهند چگونه با وجود نشانه های وقوع عملیات ترور، هیچ اقدام پیشگیرانه ای انجام نداده اند.

مسئله اصلی اینست که چگونه باید با رژیمی که برای چهار دهه عملیات های تروریستی را در نقاط مختلف جهان طراحی میکند، برخورد کرد.

علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه رژیم واز اقوام نزدیک خامنه ای که هدایت فعالیت های بین المللی رژیم را برعهده دارد روز گذشته در نیویورک گزارش مشارکت رژیم اسلامی حاکم بر ایران در طرح ترور پرزیدنت ترامپ را رد کرد و آن را غیرمستند و بدخواهانه توصیف کرد. در ادامه باقری کنی، پرزیدنت ترامپ را به دلیل کشتن قاسم سلیمانی یک جنایتکار توصیف کرد که باید در دادگاه مورد تعقیب و مجازات قرار بگیرد. باقری کنی همچنین از دولت بایدن خواست تا برجام را احیا کند!

تلاش رژیم اسلامی حاکم بر ایران برای انجام عملیات تروریستی در داخل خاک ایالات متحده اولین بار نیست و آخرین بار نیز نخواهد بود. زمانیکه سیاست های پرزیدنت ترامپ و تیم اش مانند تحریم های سنگین نفتی، خروج از برجام، کشتن قاسم سلیمانی و حمایت از جنبش آزادیخوانه مردم ایران موجب ضربات مهلک بر پیکر رژیم اسلامی حاکم بر ایران شد، اتاق فکر ملاها تصمیم گرفت تا طرح ترور پرزیدنت ترامپ را پیش ببرد.

در آگوست ۲۰۲۲، پلیس فدرال و وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کردند که تیم ترور رژیم اسلامی حاکم بر ایران در خاک ایالات متحده قصد ترور جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ، مایک پامپئو وزیر امورخارجه دولت ترامپ و امیر فخرآور زندانی سیاسی ایرانی-آمریکایی‌ را دارند.

من یکی از حامیان سرسخت پرزیدنت ترامپ در جامعه ایرانی آمریکایی و یکی از رهبران اپوزیسیون علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران بوده ام. پلیس فدرال در جلسه ای من را از عملیات ترور مطلع کرد و از سال ۲۰۱۹ تحت حفاظت ۲۴ ساعته این سازمان می باشم.

رژیم اسلامی حاکم بر ایران مدعی شده که ترامپ به دلیل کشتن قاسم سلیمانی باید در دادگاه صالحه مورد محاکمه قرار بگیرد اما دادگاه صالحه آخرین چیزی است که یک دیکتاتور وحشی می تواند از آن صحبت کند.

با این حال در ماه گذشته من شکایتی را از رژیم ملاها به دلیل چندین اقدام به ترور و ربودن من و خانواده ام و همچنین آزار و اذیت من برای سه دهه را به دادگاه واشنگتن ارسال کردم. این شکایت اهمیت قابل توجهی دارد چرا که برخلاف اینکه رژیم ملاها به قانون اهمیتی نمی‌دهد، در ایالات متحده قانون ارزشمند است.

و در آخر به دولت بایدن در مورد موضوع ترور پرزیدنت ترامپ توصیه می کنم به جای مذاکره با رژیم ملاها، همانند آنچه بیل کلینتون رفتار کرد، انجام دهند. در ژوئن ۱۹۹۳ پس از آنکه سازمان های اطلاعاتی آمریکا خبر دادند دولت صدام حسین قصد ترور جرج بوش پدر در اواسط ماه آپریل در کویت را داشته، پرزیدنت بیل کلینتون با ۲۳ موشک تاماهاک دفتر مرکزی سازمان اطلاعات دولت بعث را مورد هدف قرار داد.

فورا کلینتون در نطق تلویزیونی پرتاب موشک را پاسخی «قاطع و متناسب» به رژیم تروریستی عراق نامید. کلینتون از حزب دموکرات، که جرج واکر بوش را در انتخابات شکست داده بود، اظهار داشت: «ما با این اقدام پیام واضحی به صدام حسین، بقیه اعضای حزب بعث عراق، و به هر ملت، گروه یا شخصی که قصد دارد آسیبی به رهبران یا شهروندان ما برساند، فرستادیم که با تروریسم مبارزه خواهیم کرد. ما از تجاوز جلوگیری خواهیم کرد. ما از مردم خود محافظت خواهیم کرد.»

اما دولت بایدن اکنون چه می کند؟ دولت بایدن باید به جای مذاکره با رژیم ملاها و آزادسازی میلیون ها دلار برای سپاه پاسداران، روش پرزیدنت بیل کلینتون را در مقابله با رژیم خامنه ای در پیش بگیرد. ما در خواست جنگ نداریم اما یک رئیس جمهوری که به آمریکا علاقه دارد باید روش محکمی را اتخاذ کند. دولت بایدن باید همانند کلینتون سرفرماندهی سپاه پاسداران و کاخ خامنه ای را در پاستور بمباران کند.

پس از آن مردم ایران خودشان کار رژیم ملاها را تمام خواهند کرد و ایران آزاد از ایدئولوژی بهترین هم پیمان و دوست ایالات متحده خواهد بود.

ایالات متحده اطلاعاتی مبنی بر برنامه ریزی جمهوری اسلامی برای ترور پرزیدنت ترامپ دریافت کرده بود
دانیال کاظمی نژاد، پارتیزان شجاع ایرانی توسط رژیم ملاها به قتل رسید