بادکنک آزمایشی ۱۰میلیارد دلاری رژیم ایران

0
65

وال‌استریت ژورنال در سرمقاله‌‌ایی تحت عنوان بادکنک آزمایشی ۱۰میلیارد دلاری رژیم ایران از ایالات متحده خواست به‌رژیم اسلامی حاکم بر ایران برای بازگشت به مذاکرات هیچ امتیازی داده نشود.

وال استریت ژورنال که در این مقاله سیاست‌های بایدن و باج دادن‌های وی به رژیم ملاها را به چالش کشیده است با نشان دادن تاثیر سیاست فشار حداکثری پرزیدنت ترامپ می‌نویسد: به دلیل کارزار فشار حداکثری و تحریم‌های پرزیدنت ترامپ، تولید ناخالص داخلی در ایران… در فاصله بین ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰به میزان شصت درصد افت کرده، تورم تشدید شده و فروش اوراق قرضه، حکومت را مجبور کرده برای پر کردن این شکاف به‌بانک مرکزی روی آورد. این در حالی است که اعتراضات مردم ثبات رژیم را تهدید می‌کنند و قاسم سلیمانی مغز متفکر تروریسم رژیم ایران نیز مرده است.

وال‌استریت ژورنال در ادامه با ارائه‌ راهکار با عریان کردن چهره واقعی رژیم حاکم بر ایران ادامه داد: تنها اهرم واقعی رژیم ایران تشدید تنش اتمی با اقداماتی مانند انباشت اورانیوم غنی‌شده با درصد بالا و فعال‌کردن سانتریفوژهای پیشرفته و بازی با بازرسان بین‌المللی اتمی است. هر چند که این تعرضهای هم با اقدامات خرابکارانه‌یی که احتمالاً توسط اسراییل انجام شده کاهش یافته است.

سالیوان: اگر دیپلماسی با ایران شکست بخورد، آمریکا آماده روی آوردن به سایر گزینه هاست
امیرعبداللهیان: اگر کره پولهایمان را ندهد، سریال کره ای پخش نمی کنیم!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!