فخرآور در فاکس نیوز: نتانیاهو آنچه کامالا سعی کرد مخفی کند را فاش کرد؛ تهدید وجود رژیم ملایان

0
133

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز چهارشنبه بیست و چهارم جولای ۲۰۲۴، در چهارمین سخنرانی تاریخی خود در کنگره ایالات متحده، رژیم اسلامی حاکم بر ایران را به عنوان بزرگترین خطر برای تمدن بشری نشان داد، خطری که دولت‌های اوباما و بایدن-هریس نه تنها نادیده گرفتند بلکه آن را تقویت و این رژیم را خطرناک‌تر کردند.

مهم‌ترین نکته سخنرانی نتانیاهو، این بود که واقعیت وجودی رژیم ملاها را اینگونه به نمایش گذاشت: «ما امروز در نقطه عطفی از تاریخ قرار گرفته ایم. دنیای ما در حال تحول است. در خاورمیانه، محور ترور یعنی رژیم ملایان حاکم بر ایران در مقابل آمریکا، اسرائیل و دوستان عربمان برای جنگ پیشرو صف بندی کرده است. این تقابل تمدن ها نیست. این تقابل میان بربریت و تمدن است.»

ایران گهواره تمدن بشری است و وزارت امور خارجه پرزیدنت ترامپ، ایران را اینگونه توصیف کرده است: «سرزمینی با فرهنگ کهن و پر افتخار که ایده آزادی و دموکراسی در دوره کوروش کبیر در این سرزمین به پدران بنیان‌گذار آمریکا برای تاسیس پایه های قانون اساسی ایالات متحده کمک کرده است». با این حال، اکنون این کشور توسط گروه کوچکی از ملایان متحجر اسلامی اشغال شده است، گروهی که با یک کودتای روسی در سال ۱۹۷۹ به قدرت رسیدند و از آن زمان این کشور را به بزرگترین دولت حامی تروریسم و مرکز بربریت در تاریخ مدرن تبدیل کرده اند.

همانطور که مونتسکیو در شاهکار خود یعنی کتاب «روح القوانین» به روشنی و درستی توصیف کرد، امپراتوری «درخشان» پارس، که به عنوان ایران نیز شناخته می‌شود بعد از حمله اسلام «نابود» شد.

نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که به چرچیل خاورمیانه معروف است، توانایی قابل توجهی درساده سازی پیچیده‌ترین مشکلات بین المللی و پیشنهاد راه حل‌های مستقیم برای آنها دارد.

اولین قدم این است که مشکل را بپذیریم، چیزی که تقریبا تمام دولت‌های دموکراتیک سعی کرده‌اند نادیده بگیرند و یا وانمود کنند که وجود ندارد.

این مشکل، رژیم وحشی اسلامی حاکم بر ایران است. رژیم ملایان به نقاط ضعف جهان آزاد (ارزش‌های آزادی و دموکراسی) پی برده است. آنها از این ارزش های دموکراتیک برای حمله به جهان آزاد سوء استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، از مراکز اسلامی تحت عنوان «تساهل مذهبی و همزیستی مسلامت آمیز مذاهب» برای برنامه ریزی حملات تروریستی در دموکراسی‌های غربی استفاده می‌کنند. تعطیلی برخی از این مراکز مانند مرکز اسلامی هامبورگ که بیش از هفتاد سال است که به اروپا و خاورمیانه آسیب وارد کرده، باعث دلگرمی است.

این رژیم در سال ۱۹۷۹ اقدامات خودش را با شکنجه و کشتار میلیون‌ها ایرانی آغاز کرد و سپس ایدئولوژی خونین خود را به کشور‌های خاورمیانه ودیگر نقاط جهان صادر نمود.

صدها سازمان تروریستی را در خاورمیانه، آمریکای جنوبی و آفریقا ایجاد کرد، با هزاران موشک و پهپاد به کشورهای مسلمان و یهودی خاورمیانه حمله کرد، صدها حمله تروریستی و توطئه را در اروپا، آمریکای جنوبی و ایالات متحده سازماندهی کرد. جاه‌طلبی آنها برای ساخت بمب هسته‌ای با کمک روسیه، چین و کره شمالی، با هدف محو اسرائیل از روی نقشه، باج گیری از اروپا و حمله به آمریکا نیز نباید ناگفته بماند.

همانطور که نتانیاهو در سخنرانی خود به همه نمایندگان و سناتورهای آمریکا یادآوری کرد: «وقتی اسرائیل برای جلوگیری از دستیابی رژیم ملایان حاکم بر ایران به سلاح‌های هسته‌ای اقدام می‌کند، سلاح‌هایی که می‌تواند هم اسرائیل را نابود نماید و هم هر شهر آمریکایی و یا هر شهر دیگری که از آن آمده‌اید را تهدید کند. در واقع اسرائیل نه تنها از خود بلکه از شما نیز محافظت می کند.»

چگونه ممکن است که این همه فعالیت‌های وحشیانه رژیم ملاها نادیده گرفته شود و چرا هنوز از این رژیم به عنوان بخشی از جهان متمدن استقبال میشود و از آنهادر مجامع بین المللی دعوت می‌شود؟ به نام دیپلماسی، مذاکره، روابط بین‌الملل و نزاکت سیاسی، جهان آزاد فیل غول‌پیکر موجود در اتاق را نادیده گرفته است. ملاها خیلی راحت روی کاناپه‌های سازمان ملل لم می‌دهند، پاپ کورن می‌خورند و میلیاردها دلار پول نفتی را که از مردم ایران دزدیده اند خرج می‌کنند تا بتوانند دنیا را نابود کنند.

پرزیدنت ترامپ آنها را نادیده نگرفت. او سلیمانی، فرد شماره یک سازمان ‌دهنده اقدامات تروریستی در جهان را کشت، توافق فاجعه‌بار هسته‌ای (برجام) را پاره کرد، نفت رژیم ملایان را تحریم نمود و رژیم را ورشکست کرد.

این سیاست داشت جواب می‌داد تا اینکه دولت بایدن-کامالا هریس روی کار آمد و سعی کردند تا جایی که می‌توانند تمام این اقدامات موفق دولت پرزیدنت ترامپ را لغو کنند. نادیده گرفتن فعالیت‌های مخرب یک رژیم تروریستی به امید آوردن آنها به میز مذاکره اشتباه بسیار بزرگی است.

حتی اگر معجزه‌ای رخ می‌داد و به این هدف می‌رسیدند، دقیقا شبیه این بود که بخواهند با یک میمون قاتل شطرنج بازی کنند. اصطلاح «احمق‌های به درد بخور» که نتانیاهو برای توصیف تظاهرات کنندگان ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی به کار برد، می‌تواند برای همه آن دسته از سیاستمدارانی که رژیم بسیار خطرناک اسلامی حاکم برایران را نادیده می‌گیرند به کار رود.

دموکراسی های غربی باید هشدار نتانیاهو را جدی بگیرند و درک کنند که درست وقتی که آنها به عنوان کشورهای متمدن گرد هم می‌آیند تا از زندگی، آزادی و جستجوی خوشبختی با دوستان و خانواده خود لذت ببرند، بازی‌های فوتبال و بیسبال را تماشا کنند و دور میز شام در مورد سیاست بحث کنند، آخوندهای بد ذاتی وجود دارند که کشوری بسیار ثروتمند را کنترل می‌کنند.

این آخوندها از تمام قدرت و ثروت کشور و همینطور از حمایت قوانین بین‌المللی برای برنامه ریزی جهت کشتن و ویرانی در سرتاسر جهان آزاد استفاده می‌کنند.

هدف توطئه‌های تروریستی آنها هرگز روسیه و چین نیست. هدف آنها جهان آزاد و دموکراتیک است. شما احتمالا سناریوهای مشابهی را در فیلم‌های هالیوود دیده باشید و فکر کنید که تخیلی هستند، اما واقعیت ما همین است. مهم‌ترین متحدان آمریکا و اسرائیل در مبارزه با «محور ترور»، مردم ایران هستند که مخالف رژیم هستند و حتی اسلام را به عنوان یک دین پس زده‌اند.

ایرانیان اولین قربانیان این نظام وحشی اسلامی هستند که در ۱۴۰۰ سال گذشته پس از حمله مسلمانان متحمل رنج فراوانی شده‌اند.

ما ایرانی‌ها فعالیت‌های بدخواهانه آنها را از نزدیک تجربه کرده‌ایم و آنها را بهتر از هرکس دیگری روی کره زمین می‌شناسیم. زمان آن فرا رسیده که جهان آزاد نیروهای خود را با هم متحد کند و روی قدرت تمام مردم ایران حساب کند تایک بار برای همیشه رژیم اسلامی ملایان حاکم بر ایران را از روی زمین محو کند.

بایدن به دنبال ایجاد تغییر در دیوان عالی آمریکا
واشنگتن فری بیکن: درباره ارتباط مشاور امنیت ملی کامالا هریس با آرین طباطبایی تحقیق می‌کنند