تلاش صدا و سیمای رژیم برای تبلیغ هر خانواده ۴ فرزند!

1
203

حمید شاه‌آبادی معاون سیمای سازمان صدا و سیما در نشستی تحت عنوان «تکریم از همکاران دارای نعمت ۴ فرزند به بالا» که به مناسبت سالروز ازدواج علی و فاطمه برگزار شد، گفته «با توجه به آینده کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری باید ترغیب و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد و رسانه ملی مأموریت دارد تا در این حوزه پیشتاز باشد». این مقام صدا و سیما تاکید کرده که «رسانه ملی مأموریت جدی دارد تا الگوی خانواده اسلامی-ایرانی را معرفی کند؛ بنابراین لازم است نمایش خانواده‌هایی با چهار فرزند و سایر مولفه‌های خانواده مطلوب در برنامه‌سازی و سریال‌ها، به‌طور جدی مورد توجه قرار گیرد. سریال «دودکش ۲» با رویکرد خانواده محوری و چند فرزندی نمونه موفقی است».

این در حالی است که صالح قاسمی دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت در فروردین ۲۷۰۰، گفته بود در سال ۹۸ نرخ رشد جمعیت کشور حدود ۰٫۹۵ درصد بود، که در سال ۹۹ به نرخ رشد جمعیت ۰٫۶ درصد سقوط کردیم و این کم‌ترین مقدار نرخ رشدی است که در تاریخ کشور ثبت شده است. وی تاکید کرده بود: نرخ باروری ۱٫۶ فرزند کم‌ترین میزان در طول تاریخ کشور است، ما نگرانیم که نرخ باروری در تله باروری گرفتار شود، به‌طوری که دیگر امکان جبران آن را از دست بدهیم.

ظریف در نامه ای با عنوان «وآخر دعوانا»، مسبب شکست برجام را خامنه ای معرفی کرد
درخواست نماینده کنگره آمریکا به تحقیق درباره نقش ابراهیم رئیسی در قتل‌عام سال ۶۷

1 نظر

  1. سی ساله که در این کشور فلک زده عده ای تلاش کردند کنترل جمعیت را در بین مردم جا بیاندازند . اما حالا مشتی گاگول و احمق به سرکردگی خامنه ای نادان می خواهند تمامی زحمات را به هدر بدهند .؟ یک نیست از این احمقها بپرسد شما که ۸۰ میلیون جمعیت را به فلاکت رسانده اید چگونه می توانید ۱۵۰ میلیون را اداره کنید ؟! حماقت و بی سوادی اینها تمامی ندارد !!!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!