جواد روحی توسط پاسداران ولایت در زندان مسموم و کشته شد

0
155

جواد روحی ۳۵‌ساله، لیسانس حقوق و اهل آمل که شهریور پارسال بازداشت و به اتهامات فساد فی‌الارض، محاربه و ارتداد از سوی دادگاه انقلاب ساری به ۳ بار اعدام محکوم شده بود که بعدتر این حکم در دیوان عالی کشور نقض شد را امروز، پاسداران ولایت با تزریق سم در زندان نوشهر به قتل رساندند.

احکام صادرشده شعبه یک دادگاه ساری به روایت وکیل جواد روحی شامل هشت مورد محکومیت، سه اعدام و هفت سال و نیم زندان به شرح زیر است:
‏«یک بار اعدام به اتهام افساد فى‌الارض و محاربه از طریق ارتکاب جرم علیه امنیت داخلى.»
‏«یک بار اعدام به اتهام احراق و تخریب اموال و آتش‌زدن اماکن عمومى مانند شهردارى، فرماندارى، بانک، مقر و خودروی انتظامى به منظور اخلال در نظم و امنیت جامعه و مقابله با حکومت اسلامى موضوع تبصره ١ ماده ۶٨٧ قانون مجازات اسلامى».
‏«اعدام دیگر به اتهام ارتداد و مهدورالدم‌بودن به اتهام توهین به مقدسات به واسطه‌ هتک حرمت به قرآن کریم از طریق آتش‌زدن موضوع ماده ۵١٣ قانون مجازات اسلامى».
‏« تحمل دو سال حبس تعزیرى به اتهام اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار با یکدیگر به قصد برهم‌زدن امنیت کشور. تحمل شش ماه حبس تعزیرى به اتهام فعالیت تبلیغى علیه نظام، تحمل چهار سال حبس تعزیرى به اتهام اجتماع و تبانى براى ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلى کشور، تحمل یک سال حبس تعزیرى به اتهام اهانت به رهبرى.»

فناپ و ابرآروان، نرم افزار تشخیص چهره را در اختیار رژیم اسلامی حاکم بر ایران قرار دادند
امام جمعه بروجرد: گروه زیادی از مردم به راهپیمایی ها و مساجد نمی‌روند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!