مادر جاویدنام جواد موسوی، هویت قاتل فرزندش را فاش کرد

0
112

شلیک به چشم‌های معترضان صرفا به نابینایی یک یا دو چشم آن‌ها منتهی نشده است، بلکه پاسداران ولایت در اصفهان، ۲۶ آبان ۲۷۰۱، در مراسم چهلم «احمد شکراللهی» از کشته‌های فاز سوم انقلاب قانون اساسی، با شلیک مستقیم به چشم‌های «سید جواد موسوی»‌، او را کشتند.

پیکری با دست‌های باز و چشم‌هایی بسته شده روی زمین افتاده است؛ این تنها تصویر از «سید جواد موسوی» پس از شلیک به چشم‌هایش است. در ویدیویی که منتشر شده، صدای پاسداران ولایت که سوار بر موتور، در نزدیکی پیکر بی‌جان سید جواد می‌رانند و می‌خندند.

اعضای سپاه پاسداران پس از این جنایت، پیکر سیدجواد را گروگان گرفته و خانواده‌اش را تحت فشار قرار داده بودند تا اعلام کنند فرزندشان بسیجی بوده است اما پدر وی حاضر به انجام چنین کاری نمی‌گردد و در نهایت پاسداران ولایت از پدر سید جواد تعهد گرفته‌اند که در آینده و در صورت مشخص شدن قاتل فرزندش شکایت نکند.

اکنون مادر سید جواد موسوی، خانم مهری صابری در پستی در اینستاگرمش هویت قاتل را افشا ساخته و نوشته است: «همان روزهای اول بعد از جاوید نام شدن جواد هر کسی که برای عرض تسلیت و همدردی به منزلمان می آمد میگفت که قاتل جواد، محمد کریمیان پسر اصغر کریمیان صاحب رستوران سلامت و هتل نگین است که از همان شب کشتن جواد فراری شده و تا بعد از چهلم هم دیده نشده. همه به همسرم می‌گفتند که حداقل به رستوران برو و جلوی مشتریان آبرویش را ببر که با این همه ثروت و ادعا فرزندش یک بسیجی لاشخور و کثیف است، ولی قبول نکرد چون حرف زدن با یک حرام لقمه را بی فایده میداند».

خانم صابری در ادامه این افشاگری تاکید کرده است: «خانواده کریمیان با رابطه ضابطه هایی که با مسئولین اصفهان، سپاه و بسیج برقرار کرده اند سودهای کلانی برده اند و حتی حاضرند که برای ثروت اندوزی بیشتر خون بریزند. اما باید بدانند که دوران بزن در رو تمام شده و باید تاوان جنایت ها و همدستی با قاتل جوانان را بدهند و هیچ راه گریزی نیست».

مادر شجاع سید جواد موسوی در انتها، از پارتیزان های اصفهان و خوراسگان برای انتقام خون به ناحق ریخته پسرش، طلب یاری کرده است: «از مردم اصفهان و خوراسگان میخواهم که با تحریم این خانواده ،هزینه ای کوچک بر آنها تحمیل کنند. البته زمانی عدالت به صورت کامل اجرا می‌شود که این افراد در دادگاهی عادلانه محاکمه و قصاص شوند».

ادامه عملیات حذف آخوندها؛ زیر گرفتن مجدد دو آخوند اینبار در قم
حمله سیستماتیک پاسداران ولایت به خانواده‌های جاویدنامان قیام آبان ۹۸

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!