تبلیغ وی‌پی‌ان شرکت پسر فرمانده ارشد سپاه پاسداران در مجموعه توانا

0
131

در جدیدترین مورد اقامت یکی از فرزندان سران رژیم، فرزند انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ابراهیم رئیسی در کانادا خبر ساز شده است. خانم خزعلی درباره این موضوع گفته است: پسرم خارج از کشور است، اما مهاجرت نکرده و به دنبال توسعه یک مجموعه «دانش بنیان» است.

با مطرح شدن موضوع مجموعه دانش بنیان مشخص شد که فیلتر شکن VPN Betternet که ساخته شده توسط یک‌ استارآپ در ونکوور کانادا می‌باشد تحت مدیریت حمید‌ رضازاده پسر انسیه خزعلی و محمدرضا رضازاده از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران است.

فیلترشکن betternet از آنجایی حائز اهمیت می باشد که در سال‌های اخیر توسط کانال تلگرام بشکن که توسط مجموعه توانا ⁦با مدیریت مریم معمار صادقی و اکبر عطری با فاند دولت باراک حسین اوباما اداره میشود به عنوان یک ابزار امن معرفی شده بود.

کانال بشکن متعلق به توانا مدعی شده که فقط یک بار در سال ۲۰۱۷ این فیلترشکن ناامن را تبلیغ کرده است، اما این کانال در تاریخ اول آذرماه ۹۸ یعنی همزمان با قیام آبان ۹۸، فیلترشکن را به عنوان ابزار امن معرفی کرده بود.

خبرگزاری برنا فاش ساخته که شرکت حمید رضازاده که در ابتدای کار با ۵ نفر کار را شروع کرده بود، هم‌اکنون بیش از ۶۰ نفر از دانشجویان نخبه را تحت حمایت قرار داده و از واحد‌های برتر مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی است. مشتری اصلی نرم‌افزار‌های تولید این شرکت ایرانی، خارجی‌ها هستند که ۶۰ درصد آن‌ها را آمریکایی‌ها تشکیل می‌دهند و از آنجا که تحریم‌ها مانع فروش محصولات شرکت حمید رضازاده به مشتریان خارجی شده بود، وی برای حل این مسأله با هزینه شخصی و بدون استفاده از امکانات دولتی به خارج سفر کرده و این سفر نیز مهاجرت نبوده و وی در ماه‌های آینده به ایران باز می‌گردد.

سید محمدرضا رضازاده، پدر حمیدرضا، استاندار پیشین فارس، مسئول دفتر مهندسی وزارت سپاه در استان هرمزگان، سرپرستی اداره کل مهندسی نیروی دریایی وزارت سپاه، مدیریت ساختمان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ریاست هیئت مدیره شرکت سد و عمران پارس گستر وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده است.

ایالات متحده، وزیر و وزارت اطلاعات رژیم حاکم بر ایران را تحریم کرد
بیانیه سه قدرت اروپایی؛ برنامه اتمی رژیم حاکم بر ایران فاقد توجیه غیرنظامی است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!