حمایت روزنامه جوان از آخوندها: شهریه طلاب بسیار کمتر از حداقل دستمزد یک کارگر ساده است

1
113

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران در حمایت از آخوندها نوشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی روحانیت در صف اول پیگیری آرمان‌های اسلامی و مطالبات به‌حق جامعه قرار داشت و به‌رغم فرصت‌های متعددی که به واسطه تغییر نظام سیاسی برای روحانیون فراهم آمد، اغلب آنان همچنان زهد را بر رفاه دنیوی ترجیح دادند.

امروز هرکس با روحانیون از نزدیک معاشرت داشته باشد، تصدیق می‌کند که از طلاب تازه‌محصل و فضلای مجرب گرفته تا علمای تراز اول و مراجع معظم تقلید در ساده‌زیستی و بی‌اعتنایی به زخارف دنیوی الگوی جامعه‌اند.

همین امروز بیشتر طلاب و روحانیون با حداقل شهریه دریافتی (که بسیار کمتر از حداقل دستمزد یک کارگر ساده است) و در عین حال با خانواده‌هایی نسبتاً پرجمعیت، بی‌ادعا گذران زندگی می‌کنند.

جالب اینجاست اندک بودجه حمایتی در قالب بیمه درمانی و… که مشابه همه اقشار دیگر جامعه در اختیار طلاب قرار می‌گیرد مورد حسادت برخی قرار گرفته و زبان نیش و کنایه ضدانقلاب را می‌گشاید، فارغ از اینکه سرانه بودجه حمایتی طلاب به مراتب کمتر از دانشگاهیان و بسیاری دیگر از اقشار بوده و در برابر مبالغ تخصیصی به دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی تقریباً هیچ است!

طلاب و فضلای حوزه و بسیاری از مردم می‌دانند که دلیل اصلی حقد و کینه دشمنان نه این ادعاهای پوچ که ترس استعمارگران کهنه و نو از جایگاه روحانیت و نقشی است که در حراست از هویت و استقلال جامعه ایرانی در برابر مطامع دشمنان دارد.

هنوز اثر ضربه‌ای که فتوای میرزای شیرازی بر پیکره استعمار پیر وارد کرد در کینه رسانه‌های انگلیسی نسبت به روحانیت شیعه هویداست و علت خشم و نفرت وابستگان استعمار از این سنگرداران استقلال و هویت ایران را آشکارا می‌توان دریافت.

سرقت ها در ایران به چیپس و پفک رسیده است
روسیه و ونزوئلا مشتریان قدیمی نفت ایران را قُر زدند/ چین نفت ونزوئلا را ۲۵ دلار زیر قیمت بازار می‌خرد

1 نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!