عنابستانی: غیر از شورای نگهبان نمی تواند درباره طرح صیانت نظر بدهد/ نوروزی: ما به هیچ عنوان از طرح صیانت عقب نمی‌کشیم

0
94

علی اصغر عنابستانی، نماینده سیلی زن به پلیس راهور و عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت یا همان محدودسازی اینترنت در واکنش به انتقادها از نحوه تصویب کلیات طرح صیانت گفت: مگر کسی می‌تواند رای نماینده مجلس را باطل کند؟ مجلس محل قانون گذاری جمهوری اسلامی است و هیچ کسی هم غیر از شورای نگهبان نمی تواند درباره مصوبه نظر دهد.

عنابستانی، نماینده سبزوار در ادامه تاکید کرد: معاونت قوانین خلاف‌گویی کرده و بیش از اندازه حرف زده است. در شان معاونت قوانین نیست که بگوید مصوبه نمایندگان مجلس قانونی است یا نیست. مگر آنها سر ممیز نمایندگان هستند، نمایندگان مجلس خودشان می‌دانندکه چه اقدامی انجام دهند. معاونت مجلس خیلی خیلی حرف بی‌جایی زده و اصلا مجلس زیر بار این حرفها نخواهد رفت. تنها شورای نگهبان است که میتواتد مصوبات مجلس را ممیزی کند آن هم برای اینکه که خلاف شرع و قانون اساسی نباشد. نمایندگان ملت هر چیزی را در هر حوزه‌ای را که بخواهند، مختارند که تصویب کنند.

حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس رژیم که پیشتر گفته بود شخصا به مردم معترض در آبان ۹۸ شلیک کرده است در توییترش نوشت: ما به هیچ عنوان از طرح صیانت عقب نمی کشیم!

احمدحسین فلاحی: طرح صیانت را به تصویب رساندیم تا آبان ۹۸ دیگری تکرار نشود
مطهری: صدا و سیما اخبار را مانند یکی از مستعمرات روسیه گزارش می کند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!