از مناطق مرزی تا محلات شهری، کشف سلاح و مهمات ادامه دارد

0

ساعاتی قبل، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران اعلام کرد: مقادیری سلاح و دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان سلاح در مناطق مرزی شهرستان ارومیه کشف و ضبط شد. همزمان، سردار پاسدار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از یک باند قاچاق اسلحه در یکی از محلات شهر کرمانشاه، ۴۳ قبضه اسلحه شامل ۳۴ قبضه کلت و ۱۰ قبضه سلاح شکاری کشف شده است.

امروز، مهدی امیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه نیز از کشف سلاح در این شهر خبر داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۱۰ قبضه کلت کمری به همراه ۲۰ تیغه خشاب و ۴ قبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه کشف شد.

دوازدهم آذرماه، سرهنگ پاسدار هادی گندمی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از افزایش وجود سلاح های غیرقانونی در این شهرستان گفت: در تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و با تلاش مأمورین انتظامی شهرستان شاهد افزایش ۱۸ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

در نهم آذرماه، سردار پاسدار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام نیز گفته است: طی ۷۲ ساعت عملیات در استان ایلام با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس ۷۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه ۴۵۸ عدد مهمات کشف شده است.

در ششم آذرماه سردار پاسدار یحیی حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی، از عملیات کشف سلاح در نوار مرزی خبر داد: مرزبانان هنگ مرزی سردشت، ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیری مهمات جنگی را کشف کنند.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

Exit mobile version