کشف صدها سلاح و مهمات در ایران ادامه دارد

0
94

وحشت سران رژیم در آستانه دومین سالگرد قیام آبان ۹۸، موجب شده تا خلع سلاح هر چه بیشتر مردم ایران در دستور کار نیروهای سرکوبگر و اطلاعاتی رژیم قرار بگیرد.

امروز، سردار پاسدار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای سه باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۳۷ قبضه سلاح جنگی در شهرستان های اهواز و شادگان خبر داد.

در گزارش دیگری، نیروی زمینی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای اعلام کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا در منطقه سردشت و آذربایجان غربی، تیم مسلحی که در منطقه شمالغرب، قصد نفوذ داشت را منهدم کرد‌ و مقادیری سلاح و مهمات نیز از این تیم تروریستی کشف و ضبط شد‌.

در عملیات جداگانه ای، خبرگزاری تسنیم نوشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات البرز باند قاچاق اسلحه در این استان متلاشی شد. در این عملیات پیچیده تعداد قابل توجهی اسلحه کلاشینکف و سلاح کمری به همراه مهمات آنها کشف شد.

همچنین، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خبر از کشف ۷۳ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و کلت کمری در مرزهای غربی داده است.

خبرگزاری ایسنا نیز، به نقل از فرمانده انتظامی استان لرستان نوشت: ۳۴ قبضه سلاح و مهمات و مقادیری انواع کالای قاچاق در استان لرستان طی یک هفته گذشته کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری ایرنا در گفتگو با سرهنگ پاسدار سیدجلیل موسوی گزارش داد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به نگهداری سلاح غیرمجاز می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا به نقل از فرماندهان انتظامی شهر ری، دزفول، ایلام و خوی خبر از کشف و ضبط ۱۰ها سلاح گرم، داد.

تسلیم خامنه ای در برابر اولتیماتوم آبان؛ ۳۴۵۸ محکوم امنیتی و ۱۰۰ اعدامی عفو شدند
بیانیه آمریکا و سه عضو اروپایی برجام: تسریع فعالیت‌های هسته‌ای رژیم اسلامی حاکم بر ایران فقط توجیه نظامی دارد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!