بایکوتِ جنایت هولناک سپاه و حوزه! چرا؟

نویسنده مهران

گرچه همچون سال گذشته با چندین ماه تاخیر اما سرانجام گزارش سالانه مشترک سازمان ملل متحد و وزارت خارجه ایالات متحده درباره قاچاق کودکان ایرانی منتشر شد؛ گزارشی که رازهای مخوفی را فاش و سؤالهای مهمی را برای هر ایرانی باشرفی مطرح می‌کند.

بخش مربوط به ایران این گزارش به طور واضح و آشکار و به دفعات با نام بردن از سپاه تروریستی پاسداران⁩ و بسیج و حوزه‌های علمیه به عملیات مافیایی رژیم خامنه‌ای توسط این سه نهاد در ربودن کودکان و بهره‌برداری جنسی از آنان پرداخته است.

در این بین آنچه همچون سالهای گذشته بسیار سوال برانگیز است اینکه تمامی رسانه‌های فارسی، فعالان حقوق بشر و رهبران اپوزیسیون در اقدامی کاملا هماهنگ به بایکوت و سانسور این خبر پرداخته‌اند که خود این موضوع سوال دیگری را مطرح می‌کند.

اینان که داعیه حقوق بشر و دفاع از حقوق زنان و نبرد جهت رسیدن به دمکراسی را دارند چرا چنین جنایتی را زیر فرش ریخته و نیز وقتی امروز که هیچ قدرتی ندارند جنایت رژیمی که داعیه تلاش برای براندازیش را دارند پنهان می‌کنند فردا اگر خودشان بقدرت برسند آیا جنایت احتمالیشان را گردن خواهند گرفت؟

مسلما چنین تصوری بسیار بیهوده و دور از عقل است؛ آیا آن هزاران کودکی که با چهره‌ای سوخته از آفتاب و ریه‌هایی پر از دود ماشینها به شیشه شستن و گلفروشی و فال فروختن مشغول هستند و توسط تروریستهای سپاه ربوده میشوند به اندازه سپیده رشتو که به حق نیازمند حمایت است یا به اندازه نرگس محمدی اصلاحطلب که حتی اخبار باد معده‌اش در زندان سرتیتر خبرها میشود برای اینها ارزش ندارد؟ یا حتی به اندازه خاشقجی عربستانی ترکیه‌ای تباری که دوست اسامه بن لادن بود و هیچ ربطی به ایران و ایرانی نداشت.

و شما مخاطب گرامی هنگام خواندن این مطلب آن دخترکان کار ۷-۸ ساله که هم سن فرزند یا خواهر کوچکت هستند را تجسم کن که توسط یک تروریست غول پیکر زیر بغل گرفته شده از زمین بلند و به داخل ماشین پرتاب و سپس به ملاهای حوزه علمیه سپرده میشوند برای صیغه آنگاه از عراق و امارات و لبنان تا اروپای شرقی و ونزوئلا و کوبا ترانزیت میشوند برای بردگی جنسی و همخوابگی با مردان دیو صفتی که همسن پدر و پدربزرگشان هستند! فقط تجسم کنید و بعد از خود بپرسید دلیل این سانسور و سکوت مدعیان حقوق بشر چیست؟

هر عقل سلیمی متوجه میشود یک جای کار غلط است و می‌لنگد بد طور؛ نمیتوان به مردم وعده آزادی داد اما دزدیده شدن و تجاوز به فرزندان همین سرزمین را از صاحبانش که همان مردم هستند پنهان کرد و از خبر جنایت رژیمی که ادعای حمل مشعل مبارزه با آن را می‌کنی، عبور کنی!

‏با چنین شرایطی به جرات می‌توان گفت یا سهمی از میلیاردها دلار پول این تجارت کثیف، در رسانه‌ها و اپوزیسیون و گروه‌های حقوق بشری در گردش است که مجبور به سکوتند و یا خودشان مهره و وابسته رژیم هستند و ادای براندازی و آزادیخواهی را در میاورند برای انحراف مبارزات و نهایتا پوست اندازی

در ادامه و برای روشن‌تر شدن موضوع بطور مستقیم چند مورد و سوال را از ملکه خودخوانده فرح دیبا، مسیح علینژاد فعال حقوق بشر و مدافع حقوق زنان، مدعی آلترناتیوی و فراحزبی بودن رضا پهلوی، علی جوانمردی و کیوان عباسی مطرح می‌کنیم؛ باشد تا واکنش‌هایشان را ببینیم!

خانم علینژاد موضوع این گزارش دیگر ارژنگ داوودی⁩ نیست که لجبازی و از احمد باطبی حراست کنید بلکه زندگی کودکان معصومی هستند که توسط سپاه ربوده و پس از تجاوز ذیل حکم اسلامی صیغه،برای بردگی جنسی و قاچاق اعضا به فروش میرسند!ادعای دفاع از حقوق دختران را ثابت کنید.

شاهزاده رضا پهلوی یک لحظه دخترانت را جای این کودکان تصور کن؛ وقتی که در هر زمینه‌ای از آب و هوا و ۵۰ سال آینده ایران و مسائل شاخ آفریقا تا آمریکای لاتین و مردن مارمولکهای کره شمالی صاحب نظری، منتظریم با محکوم کردن مستقیم ⁧سپاه تروریستی پاسداران⁩ و حوزه علمیه واکنش نشان دهی.

خانم فرح طباطبایی دیبا که ادعای سلطنت داری و با پول مردم ایران نمایش راه میانداختب و بدبختی زنان «تحت ظلم و ستم مردان و فرهنگ برآمده از مذهب جدت» را زیر لعاب ساختگی خوشبختی پنهان میکردی تا قهرمان دفاع از حقوق زنان نام بگیری چرا اکنون درباره این جنایت بی سابقه سکوت کرده‌‌ای؟

آقای جوانمردی شما با شناختی که از شما وجود دارد اگر هم احیانا تا زمان انتشار این رشتو خبر را بازتاب نداده‌اید احتمال به یقین این کار را خواهید داد. منتظر گزارش جامع و قاطع شما و رسانه آواتودی در این زمینه هستیم.

آقای کیوان عباسی شرم تاریخ بر تو اگر گزارش این جنایت سانسور یا مثل صدای آمریکا تا حد ممکن کوچک سازی کنی که در این صورت دیگر هیچ شکی در خود فروختگیت به رژیم باقی نخواهی گذاشت‏⁦ .

از بی‌بی‌سی بهنود و اینترنشنال ویسی هم انتظاری نیست که مزدورند و معذور.

در پایان لازم به تاکید مجدد: بایکوت این خبر‌‌ ک چند سالست از سوی رسانه‌ها، خبرنگاران،فعالان حقوق بشر و رهبران آپوزیشن انجام گرفته اگر ادامه یابد یا با مینیمایز و انحراف و عبور از نام سپاه و بسیج و حوزه منتشر شود جز رذالت محض یا جیره خوارِ سپاه بودن این افراد معنایی ندارد.

</p>

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat