مناظره جنجالی امیر فخرآور، نماینده براندازان رژیم با فرید مدرسی از وفاداران به خامنه ای

نویسنده: مهران

مناظره‌ بین امیر فخرآور و فرید مدرسی در کلاب هاوس با بیش از ۲۱ هزار مخاطب آنلاین و ده ها هزار مخاطب در سایر شبکه های اجتماعی، از نظر موضوع و استقبال مردم، رکورد جدیدی در تاریخ رسانه های فارسی را به خود اختصاص داد.

شروط متعددی از سوی فرید مدرسی به عنوان نماینده رژیم برای این مناظره تعیین شد که امیر فخرآور به عنوان نماینده براندازان به طور کامل آنها را رعایت کرد تا نماینده رژیم بهانه ای برای برهم زدن مناظره نداشته باشد.

ابتدای مناظره مدرسی به شیوه ی مرسوم سازمان های اطلاعاتی رژیم به شکل بازجویی، حملات شخصی و برچسب زدن های بی اساس علیه فخرآور پیش رفت که البته فرصت بی نظیری برای شفاف سازی، در اختیار نماینده براندازان در مقابل هزاران مخاطب قرار داد.

در ادامه امیر فخرآور، پرونده های مسکوت سرکوب قیام آبان ۹۸ و قتل های تابستان ۶۰ را به عنوان پاشنه های آشیل حکومت ولایت مطلقه فقیه مطرح کرد. فخرآور تاکید کرد هر دو پرونده جنایی، به دستور شخص سیدعلی خامنه ای صورت گرفته و سپس، به دست ابراهیم رئیسی مسکوت شده اند.

موضوعات مطرح شده و واکنش ضعیف نماینده رژیم، باعث شد وی پس از مناظره طی توییتی خداحافظی خود از کلاب هاوس را اعلام کرد. البته احضار و توبیخ مدرسی از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دلیل دیگر این خداحافظی برشمرده شده است.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و والی خراسان، احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه بدون نام بردن از این مناظره تلویحا به آن پرداخت و گفت: «بازگوکنندگان حرف‌های دشمن در مطبوعات و فضای مجازی، لشکر دشمن هستند، دشمن می‌خواهد سفره انقلاب را از زیر پای مردم جمع کند». او خطاب به فعالان فضای مجازی (فرید مدرسی) گفت: «برادر من! شما که دست به کار جریان فضای مجازی هستید و می‌توانی قلم داشته باشی؛ بر تو واجب شرعی است که آرام نگیری».

علم الهدی همچنین در خصوص شبکه اجتماعی کلاب هاوس گفته است: «نیروی انتظامی مسئله فضای مجازی و رسانه‌هایی که در داخل هر روز به یک اسمی پدیدار می‌شوند را پیگیری کند. این جنگ دشمن است. رسانه‌ها و افرادی که دروغ‌های دشمن را منتشر می‌کنند، ستون پنجم دشمن اند».

کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، طی سخنانی در حرم رضا به مناسبت ایام فاطمیه، گفت: «آشوب (براندازی) ناشکری محض است، امروز وضعیت مردم از اوائل انقلاب بهتر شده است و پایبندی جوانان به آرمان‌های انقلاب نیز بیشتر شده است».

سخنرانی این دو آخوند حکومتی به وضوح پیرو بخشی از صحبتهای مناظره مذکور پیرامون برانداز بودن ۹۶ درصد مردم و عدم مشروعیت رژیم بیان شده و نیز نشان دهنده نارضایتی عمیق رژیم از وضعیت حاکم بر کلاب هاوس می‌باشد که با تلاش‌های کنگره ملی این پلتفرم از چنگ مزدوران و عوامل رژیم خارج و به جولانگاه براندازان برای آگاهی دادن به مردم و پیشبرد انقلاب قانون اساسی بدل شده است.

به دنبال واکنش تند دو نماینده خامنه‌ای به شکست فرید مدرسی، ماشاالله شمس الواعظین به عنوان پدرخوانده جریان رسانه‌ای رژیم، در کلاب هاوس پای به میدان گذاشت و ضمن دلجویی از مدرسی به دلیل برخوردهایی که بعد از مناظره با وی شده بود، بر ادامه کار مدرسی در کلاب هاوس تاکید کرد.

پس از این شکست رسانه ای، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، برنامه جدیدی برای سپاه سایبری اش تدوین کرد. در مرحله نخست، کلاب داران پروژه بگیر رژیم موظف شدند ضمن تمجید از مدرسی، خواهان باقی ماندن وی در این شبکه اجتماعی جدید شوند. دوم، افراد جدیدی با نقاب برانداز، اما وفادار با مکتب خامنه ای، توسط پروژه بگیران به مردم معرفی شوند.

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat