چپ‌ها با سرقت انتخابات، معادلات جهانی را تغییر می‌دهند

دومینین برای سرقت رای ۷۰ میلیون آمریکایی و در ۲۸ ایالت مورد استفاده قرار گرفته است؛ ایالت‌هایی چون پنسیلوانیا، جورجیا، میشیگان، ویسکانسین، آریزونا، نوادا، کلرادو، مینسوتا، اوهایو، ویرجینیا، نیوجرسی، ماساچوست، نیوهمشایر، ورمونت، ایلینویز، کالیفرنیا، نیویورک و …
‏⁧⁩‏می‌توان گفت هر جایی که دومینین استفاده شده احتمال تقلب وجود دارد.
از آنجا که از این سیستم به طور گسترده در ایالت‌های مختلف آمریکا استفاده شده است، این احتمال می‌رود که در کل کشور ۳۰ میلیون رای به وسیله دومینین دستکاری شده باشد؛ در جورجیا دومینین در ۱۵۹ کانتی مورد استفاده قرار گرفته است. در میشیگان ۶۵ کانتی از ۸۳ کانتی از دومینین استفاده کرده‌اند. در آریزونا در کانتی ماریکوپا با ۲.۲ میلیون رای دومینین مورد استفاده قرار گرفته است که می‌تواند نتیجه کل ایالت را تغییر دهد. در نوادا در ۱۶ کانتی از ۱۷ کانتی دومینین مورد استفاده قرار گرفته است. در ایلینویز، شهر شیکاگو، و کوک کانتی از دومینین استفاده کرده‌اند.
‏در کلرادو در ۶۲ کانتی، در نیومکزیکو ۳۳ کانتی، در نیویورک در ۸۴٪ مناطق، نیوجرسی ۷۰٪ مناطق، در کالیفرنیا نیز در ۴۰ کانتی دستگاه دومینین برای شمارش آرا مورد استفاده قرار گرفته است.

اما دومینین چیست و آیا به عنوان سیستمی مستقل در دستکاری آرا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

اسمارت‌ماتیک، سیستم دیگری برای دستکاری آراست که در انتخابات ۲۰۲۰ در لس آنجلس با ۵ میلیون رای مورد استفاده قرار گرفت.

جالب است بدانیم که دستگاه دومینین‌، تنها پوششی برای عملیات اسمارت‌ماتیک است. در واقع دومینین در هنگام شمارش آرا، تمامی اطلاعات را به اسمارت‌ماتیک منتقل می‌کند و این اسمارت‌ماتیک است که مغز متفکر تعریف الگوریتم و تغییر نتایج است.

شرکت اسمارت‌ماتیک در سال ۱۹۹۷ توسط ۳ فرد در ونزوئلا تأسیس شد و در سال ۲۰۱۴ توسط یک فرد انگلیسی به نام مارک ملون براون خریداری شد. براون از مهره های مهم جرج سوروس، میلیاردر چپگرای آمریکایی است. مارک ملوک براون، وزیر سابق انگلیس بوده است و سمت‌های مهمی در بانک جهانی و سازمان ملل و … داشته است. وی یکی از بزرگترین گلوبالیست‌های جهان است.

اما پرسشی که پیش می‌آید این است که چرا اسمارت‌ماتیک از دومینین به عنوان پوشش استفاده می‌کند؟
در سال ۲۰۱۷ کشورهای مختلف از جمله فیلیپین، برای تقلب در انتخابات کشورشان، از این شرکت شکایت‌هایی را تنظیم کرده‌اند و اسمارت‌ماتیک نیاز دارد برای ادامه فعالیت خرابکارانه خود به طور ناشناس عمل کند.

‏چه کسانی پشت دومینین هستند؟چه افرادی منابع مالی آن را تأمین می‌کنند؟

یک افشاگر چینی آشکار کرده است که شرکت پشت پرده دومینین، شرکت معروف سکواویا کپیتال است که مالکیت آن را نیل شن، سلطان اینترنت چین بر عهده دارد.

بنابراین آشکار است که پشت دستگاه تقلب دومینین، کشور چین ایستاده است؛ در حقیقت این کشور چین بوده است که در انتخابات آمریکا دخالت و دست به تقلبی گسترده زده است. تقلبی گسترده و غیرقابل انکار به نفع کاندیدای دموکرات که کارنامه‌ای سیاه در رابطه با تجارت با حزب کمونیست چین دارد.
تقریبا نیمی از شرکت‌های اینترنتی چین، در اختیار نیل شن هستند. نیل شن شبکه بسیار گسترده‌ای نیز در آمریکا ساخته است و از این طریق بر تعداد بسیاری از دولتمردان آمریکایی اعمال نفوذ می‌کند.

نیل شنِ چینی از قدرت و نفوذ بسیاری در دنیای تکنولوژی برخوردار است تا جایی که او را «پدر خوانده» تکنولوژی می‌نامند. وی از غول‌های قدرتمندی چون زاکربرگ نیز پرنفوذتر است.

اسمارت‌ماتیک بار‌ها هرگونه ارتباط با دومینین را تکذیب کرده است ولی مصاحبه سال ۲۰۱۵ ملوچ براون نشان میدهد که این دو شرکت باهم توافق‌‌نامه‌هایی را امضا کرده‌اند.
ملوچ براون دست راست جرج سوروس گلوبالیست بزرگ، عضو بنیاد جامعه باز، بانک جهانی و از مدیران اسمات‌ماتیک است.

سایتل (‏sytl) حلقه دیگری از این زنجیر

حتما به یاد دارید که طی چند روز گذشته، نیرو‌های نظامی آمریکا سرور‌های سایتل را در آلمان توقیف کردند.
سایتل یک شرکت اسپانیایی است که سرور‌هایی در اروپا و آلمان دارد.

اسمارت‌ماتیک با ونزوئلا و انگلیس در ارتباط است، دومینین با کانادا در ارتباط است و سکواویا ارتباطات قوی با چین دارد.
سکواویا، اسمارت‌ماتیک، دومینین و سایتل به طور مشترک لایسنس اسکنر رای Optech و حقوق استفاده از آن را در اختیار گرفته‌اند و نرم‌افزاری را که مورد استفاده قرار می‌دهند، کاملا منطبق بر هم هستند و به سادگی به هم متصل می‌شود.
دومینین رای‌ها را شمارش و به سایتل می‌فرستد، این شرکت داده‌ها را در سرور های خود ذخیره کند. سپس شرکت اسمارت‌ماتیک داده‌ها را پردازش و دستکاری می‌کند و آن را به سیستم انتخابات اعلام می‌کند.

نرم‌افزارها و دستگاه‌های این چند شرکت چپ رادیکال در انتخابات کشور‌هایی چون آمریکا، کانادا، مکزیک، اکوادور، فرانسه، نروژ، سوئد، بوسنی، هند، ایسلند و استرالیا مورد استفاده قرار گرفته‌اند و بدین ترتیب، چپ جهانی و گلوبالیست‌ها جهان را تسخیر می‌کنند.

گلوبالیست‌های متقلب، تمام معادلات را آمریکا تغییر می‌دهند.

شهرستان تارنت تگزاس که از سال ۱۹۶۰ در اختیار جمهوری‌خواهان بود، بعد از استخدام هیدر گارسیا، مدیر سابق اسمارت‌ماتیک، به رنگ آبی درآمد.

‏هیدر گارسیا که در ۲۰۰۱ استخدام شد، ۱۲ سال در اسمارتماتیک کار کرده است.
گارسیا درسال ۲۰۰۳ مدرک مهندسی خود را در ونزوئلا دریافت کرد و در تقلب‌های انتخاباتی فیلیپین نیز دست داشته است.

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat