طرح پنج لایه دموکرات‌ها برای مصادره نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا

امیر فخرآور

امیر فخرآور، رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان در گفتگوی زنده اینستاگرامی خود، از طرح پنج لایه‌ای دموکراتها برای بیرون راندن پرزیدنت ترامپ از کاخ سفید (و رهایی خانواده بایدن از زندان) گفت: در ابتدا باید به تفاوت های حزب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا بپردازیم.

اعضا و طرفداران حزب جمهوری‌خواه بخش ثابتی از جمعیت مردم امریکا را در برمی‌گیرند که به ارزشهای آمریکایی و قانون اساسی ایالات متحده پایبند می‌باشند.

برخلاف حزب جمهوری‌خواه، اعضا و هواداران حزب دموکرات از گروه‌های متفاوتی تشکیل شده‌اند؛ مسلمانان رادیکال، کمونیستهای رادیکال، آنتیفا، سیاهان رادیکال، دگرباشان و سایر اقلیتهای قومی مذهبی و ایدیولوژیک، تا توان رویارویی با حزب جمهوری‌خواه را داشته باشند. بنابراین به جز بدنه اصلی میانه‌روی دموکرات، بر خلاف حزب جمهوری‌خواه، خواسته و هدف مشترکی در حزب دموکرات مشاهده نمی‌شود. این امر موجب شده تا دموکراتها برای تاثیر بر افکار عمومی دست به نفوذ در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بزنند. این خط‌مشی از زمان بیل کلینتون آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد.

طرح پنج لایه‌ای دموکرات‌ها نشان می‌دهد نفوذ این حزب که به جریان چپ بین الملل نزدیک است، امروز بسیار پرقدرت‌تر شده است.

لایه اول برنامه حزب دموکرات برای مصادره انتخابات ریاست جمهوری را کودتای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌دهد. آنها طبق برنامه مشخص به حفاظت همه‌جانبه از جو بایدن، کاندیدای حزب دموکرات پرداخته و از هیچ تلاشی برای تخریب و پروپاگاندا علیه پرزیدنت ترامپ فروگذار نکردند. آنها به بهانه ویروس کرونا جو بایدن را در زیرزمین خانه‌اش از انظار عموم دور نگه داشتند تا از ابراز عقیده و پاسخگویی مبرا باشد؛ در حالیکه بدون توقف به تخریب پرزیدنت ترامپ می‌پرداختند تا روی تمام رسوایی‌های کاندیدای دموکرات از جمله مساله لپ‌تاپ هانتر بایدن پسر وی سرپوش گذاشته شود. توییتر و گوگل و فیس‌بوک در موتور جستجوگر خود پرزیدنت ترامپ را فیلتر نموده و او را بایکوت می‌کنند.

لایه دوم
اما از آنجا که افکار عمومی به طرز بی‌سابقه‌ای با پرزیدنت ترامپ همراه است، به کودتای رسانه‌ای علیه پرزیدنت بسنده نکرده و به سراغ مهندسی آرا رفته و انواع و اقسام تقلب را برای افزایش آرا کاندیدای مورد نظر خود انجام دادند.

در لایه سوم این طرح، حزب دموکرات (با حمایت جریان چپ بین الملل که حضور پرزیدنت ترامپ برای چهار سال دیگر در کاخ سفید حکم مرگ و زندگی را برای آنها داشت) در حالی که هنوز شمارش آرا تمام نشده و به تقلبهای انتخاباتی گسترده دموکرات‌ها توسط دیوان عالی رسیدگی نشده است، بایدن را با تبلیغات رسانه‌ای رئیس‌جمهور اعلام کرده و جنگ روانی گسترده‌ای را علیه پرزیدنت ترامپ به راه انداختند و از برخی مخالفان پرزیدنت در حزب جمهوری‌خواه نیز کمک گرفته تا به وی القا کنند که انتخابات را باخته است و برای حفظ امنیت آمریکا باید کنار بکشد اما با قاطعیت پرزیدنت ترامپ، حمایت بزرگان این حزب از آرای مردم و حمایت‌های مردمی، پرزیدنت ترامپ اعلام کرد با تکیه بر قانون اساسی تا پایان برای حفاظت از رای مردم خواهد جنگید.

لایه چهارم (که در ماجرای جورج فلوید به خوبی آزمایش شده بود) ایجاد آشوب در آمریکا است، و از این رو، به نظر پرزیدنت ترامپ باید با ایجاد تغییراتی در ارتش، اف بی آی و دادگستری که در فساد حزب دموکرات شریک هستند به حفاطت از امنیت ایالات متحده آمریکا پرداخت.

در مرحله پنجم این طرح چند لایه، حزب دموکرات در تلاش است تا با پنجاه پنجاه کردن درصد سناتورهای مجلس سنای آمریکا طبق قانون، کملا هریس معاون انتخابی جو بایدن را به ریاست سنا برساند و با در دست داشتن کنگره، سنا و ریاست جمهوری، طرح تبدیل واشنگتن دی سی و پورتوریکو را به تصویب رسانده و چهار سناتور دموکرات از این ایالتهای آبی استخراج کرده و با افزودن آنها به تعداد سناتورهای دموکرات، برای همیشه کنترل سنا را در دست گرفته و پس از آن طبق برنامه‌های جریان چپ بین الملل (که نفوذ گسترده‌ای در حزب فاسد دموکرات پیدا کرده‌اند) برای همیشه ارزش‌های آمریکایی را نابود کرده و این آخرین جبهه دموکراسی و آزادی و مبارزه با برده‌داری کمونیستی-اسلامیستی را در هم شکنند.

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat