کشف تلاش سایبری رژیم جمهوری اسلامی در تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری امریکا

امیر عباس فخرآور دربرنامه لایو اول آبان ۹۹ از کشف و خنثی سازی توطئه روسیه، رژیم ملاها و حزب کمونیست چین خبر داد.
در ساعات پایانی شب به وقت ایالات متحده، رئیس اف بی ای و رئیس شورای امنیت ملی آمریکا در کنفرانس خبری مشترکی اعلام کردند موفق به کشف و خنثی سازی توطئه روسیه، رژیم حاکم بر ایران و حزب کمونیست چین علیه پرزیدنت ترامپ و به نفع جوبایدن شده اند. سر رشته این توطئه به مناظره اخیر پرزیدنت ترامپ و جوبایدن باز میگردد که کریس والاس مجری نزدیک به جریان چپ بین الملل از پرزیدنت ترامپ سوال کرد که آیا وی گروه های نژاد پرست آمریکایی را محکوم میکند یاخیر. در پاسخ به این پرسش پرزیدنت از مجری خواست مشخصا از گروه مورد نظر نام ببرد و کریس والاس از گروه “پراود بویز” یا پسران پرافتخار نام برد که گروهی متشکل از سربازان و مجروحان جنگی و علاقه مندان به آمریکا می باشند که معتقد به حفاظت از امریکا در برابر جریانات چپ بین الملل می باشند.

شگفت اینکه پروپاگاندای رسانه های وابسته به حزب دموکرات و کمونیسم افتخار به امریکایی بودن را نژاد پرستی اطلاق کرده و دست به تخریب چنین گروه هایی میزند. این گروه قصد داشت در جریان اغتشاشات و جنایات آنتیفا وارد عمل شده و از مردم محافطت نماید که پرزیدنت از آنها درخواست کرد کار را به پلیس واگذار کنند. مطرح شدن نام این گروه از زبان کریس والاس به منزله یک کد برای روسیه، رژیم ملاها و حزب کمونیست چین بود تا دست به توطئه ای کثیف بزنند.

طبق گزارش اف بی ای پس از مناظره اطلاعات رای دهندگان آمریکایی در اختیار نیروهای سایبری رژیم قرار میگیرد. این حرکت احتمالا با حمایت مالی و اطلاعاتی بازوی رژیم در آمریکا یعنی نایاک صورت گرفته است زیرا همواره در انتخابات آمریکا به نفع حزب دموکرات فعالیت میکرده است.

بنابر اعلام اف بی ای، طی روزهای گذشته ایمیل های جعلی با استفاده از نام گروه” پراود بویز” برای آمریکاییان ارسال شده و آن ها را در صورت عدم رای به پرزیدنت ترامپ تهدید به مرگ کرده است. به گفته رییس اف بی ای تحقیقات نشان میدهد منشا این ایمیل ها از ایران می باشد. طبق روال سابق چین و روسیه که از رویارویی مستقیم با ایالات متحده به شدت اجتناب میکنند از ملاهای حاکم بر ایران به عنوان وسیله ای برای نیل به اهداف شوم خود علیه ایالات متحده استفاده میکنند.

این توطئه به منظور زیر سوال بردن امنیت انتخابات امریکا در اذهان عمومی مردم امریکا، تحت الشعاع قراردادن رسوایی لپ تاپ پسر جوبایدن و تهیه خوراک تبلیعات منفی علیه پرزیدنت ترامپ درآستانه آخرین مناظره انتخاباتی طراحی شده بود که به دست سازمانهای امنیتی امریکا خنثی شد.

انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا برای معادلات جهانی در سال های آینده بسیار مهم می باشد و مخصوصا تعیین کننده خط مشی دولت ایالات متحده امریکا در قبال رژیم ملاها می باشد و رژیم ملاها، روسیه و حزب کمونیست چین تمام تلاش خود رابرای جلوگیری از راه یابی مجدد پرزیدنت ترامپ به کاخ سفید به کار گرفته اند ؛علی الخصوص که طبق آمارپرزیدنت ترامپ در حال خارج کردن ایالت های سابقا دموکرات از چنگ جوبایدن می باشد.

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat