پشت پرده تحولات داخلی ایالات متحده در آستانه انتخابات پیش رو

چهار سال پیش و در جریان بررسی پرونده‌ای ویژه و در خلال فعالیت کمپین انتخابات ریاست جمهوری، هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات از تحویل ایمیل‌های مورد نیاز برای تحقیق در جریان پرونده خودداری نموده و سی هزار ایمیل خود را پاک کرد که عملی غیر قانونی و مجازات زندان در پی دارد زیرا ایمیل‌های مربوطه جزء اموال دولت ایالات متحده محسوب و هیلاری در زمان تصدی بر وزارت خادرجه به آنها دسترسی داشته است.

علاوه بر این رسوایی مشخص شد هیلاری از این سمت دولتی برای درآمدزایی خودش سوءاستفاده کرده و از این طریق بیش از سه میلیارد دلار به موسسه کلینتون ها پول وارد نموده است.

با توجه به مقدمه فوق اهمیت خبر جنجالی مایک پومپئو وزیر امورخارجه ایالات متحده مبنی بر موفقیت در بازیابی ایمیل‌های پاک شده و دستور پرزیدنت ترامپ دستور پرزیدنت ترامپ برای انتشار آنها بیشتر مشخص می‌گردد.

اقدامی که عملی شدنش می‌تواند بزرگترین رسوایی تاریخ حزب دموکرات را به دنبال داشته و تا مدتها مانع قد علم کردن این حزب و ظهور چنین سیاست‌مداران فاسد و خائنی گردد

از سویی دیگر رییس شورای امنیت ملی آمریکا نیز اعلام کرد که اسناد بسیار زیادی وجود دارد که رییس سی آی ای در دوران اوباما و رییس اف بی آی با همکاری هیلاری کلینتون و باراک اوباما و بایدن تیمی را برای پیشگیری از موفقیت پرزیدنت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ تشکیل داده و پس از پیروزی دونالد ترامپ نیز تلاش داشته‌اند تا کودتایی علیه ترامپ شکل دهند.

در سوی دیگر و پس از شکست مفتضحانه کامیلا هریس در مناظره با مایک پنس، کمیسیون مستقل انتخابات که (وظیفه آن برگزاری مناظرات انتخاباتی است و نیمی از اعضای آن جمهوری خواه و نیمی دموکرات می باشد) اعلام کرد به دلیل بیماری پرزیدنت ترامپ، مناظره های انتخاباتی باید به صورت غیر حضوری برگزار گردد، تصمیمی که اعتراض شدید تیم پرزیدنت ترامپ را به دنبال داشت.

در واکنش به این اقدام کمیسیون مستقل انتخابات، “باب دول” سیاست مدار پرسابقه و خوشنام فاش کرد تمامی افرادی که کمیسیون مستقل انتخابات را تشکیل می‌دهند گرچه بعضا از دوستان من نیز هستند اما همگی علیه ترامپ هستند.
با این افشاگری دلیل رفتار جانبدارانه کمیسیون مذکور به نفع بایدن آشکار گردید .

علت نفرت اعضای این کمیسیون از پرزیدنت را می‌توان فساد این دولتمردان دانست، فسادی که راه نفوذ افرادی مانند جواد ظریف به سیاست آمریکا باز کرده است.

 

پرزیدنت ترامپ در دور اول ریاست جمهوری تلاش زیادی برای پاک سازی دموکراتها کرده که به دلیل نفوذ ریشه دار آنها در قدرت امری دشوار است.

نایاک یکی از باندهای نفوذی است که شناسایی شده، گروه لابی رژیم ملاها در واشنگتن که رسما توسط جواد ظریف ساخته و برادران پارسی را آموزش داد تا در اتحادیه اروپا و آمریکا برای رژیم لابی کنند.

این گروه در پی نفوذ از طریق متخصصین و هنرمندان تاجایی پیش می‌روند که فیروز نادری را فریب داده آلوده و آلت دست خود می‌کنند.

راه نفوذ نایاک به حزب دموکرات یک نماینده فاسد کنگره به نام باب نی بود که هم اکنون به دلیل فساد و رشوه و دزدی در زندان است، این موضوع نمونه‌ای است از بزرگی خطر وجود حتی یک فرد فاسد در درون یک حزب و تشکل سیاسی

اما درباره مناظره‌ها تمام هدف حزب دموکرات این است که پرزیدنت ترامپ و بایدن به هیچ عنوان مقابل هم قرار نگیرند.

جو بایدن، تنها اسب تروجانی است که قصد دارند بلافاصله بعد انتخاب شدن او را کنارزده و فرد بسیار خطرناکی به نام کملا هریس را که چپگراترین نماینده کنگره محسوب می‌گردد جایگزین وی کنند و همانگونه که پرزیدنت ترامپ نیز اشاره کرده دلیل اعلام تشکیل کمیسیون بررسی سلامت مغزی کاندیداها نقشه ای در همین جهت است تا پس از انتخاب احتمالی بایدن بدین وسیله او را حذف و هریس را جایگزین کنند.

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat