به نام مستضعفان، به کام علی خامنه ای

نویسنده: دنریس

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان برای بار دوم در کمتر از شش ماه در برنامه “نگاه یک” حاضر شد و در مورد کاخ مرمر محل زندگی سابق علی خامنه ای توضیح داد.

حضور نخست فتاح در برنامه تلویزیونی پس از آن رخ داد که امیرفخرآور، رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان در برنامه لایو هفتگی خود، محل سکونت ۳۰ ساله علی خامنه ای، کاخ مرمر، در قلب تهران را بر روی نقشه گوگل نشان داد. وی در این برنامه تلویزیونی، تاکید کرد که کاخ مرمر امروز به موزه تبدیل شده و برای بازدید عموم باز است.

اما حضور دوم پرویز فتاح در تلویزیون حقایق دیگری را افشا کرده است. وی در مورد کاخ مرمر محل سکونت ۳۰ ساله علی خامنه‌ای رهبر رژیم حاکم بر ایران گفت: در طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی ساخته‌اند و به این بنا آسیب رسانده‌اند! بازسازی‌های لازم انجام شد اما هنوز هم آثار دردناکی در این کاخ خود‌نمایی می‌کند زیرا در این کاخ آسانسور نصب کرده‌اند، حمام و جکوزی برقرار کرده‌اند و …، او در ادامه افزود: این بنا سال‌ها در تملک هاشمی رفسنجانی و سپس در دست تشخیص مصلحت بوده و زمانی که دولت قصد بهره‌برداری دیگری از این ملک را داشت با همکاری روحانی کاخ‌مرمر باز پس گرفته شده و با همکاری سازمان میراث فرهنگی قرار شد این بنا تبدیل به موزه گردد. وی به سکونت ۳۰ ساله علی خامنه ای در این کاخ هیچ اشاره ای نکرد.

 

وی همچنین با بیان اینکه بنیاد مستضعفان ده‌ها پرونده شکایت در قوه قضائیه تشکیل داده است افزود: اگر با این روش‌ها به نتیجه نرسیم کوتاه نخواهیم آمد زیرا این اموال متعلق به مستضعفان است. وی در ادامه از ستاد نیروهای مسلح نام برد و گفت: اکنون یک جای خوب بنیاد در کوهک در اختیار نیروی دریای ارتش است و تحویل نمیدهند.

 

بر همین اساس، روابط عمومی پادگان کوهک ارتش درباره ادعای فتاح اعلام کرد : منظور رییس بنیاد مستضعفان از عبارت «یک جای خوب ما در کوهک در دست نیروی دریایی ارتش است» پادگان کوهک و ستاد نیروی دریایی ارتش بوده که از پیش از انقلاب در اختیار این نیرو است و بعد به عنوان ستاد فرماندهی از آن بهره‌برداری شد. قرار بود اراضی پادگان بین نیروی دریایی و بنیاد تقسیم شود که تمامی عواید حاصل از ساخت و ساز اطراف پادگان متعلق به نیروی دریایی و بنیاد موظف به پرداخت ارزش آن باشد. اما کارشناس بنیاد منصفانه عمل نکرده و هرگونه پرداخت به نیرو متوقف شده و باعث توقف اجرای مصوبه شد. حالا یک تیم دیگر معین شده تا کارها برای اجرای مصوبه دوباره پیگیری شود.

سخنان پرویز فتاح نشان میدهد علی خامنه ای علاوه بر قله دماوند علاقه به تصاحب زمین ها و مکان های دیگری به نام “مستضعفان” دارد. خامنه ای پیشتر در سخنرانی خود اعلام کرده بود: «مستضعف یعنی کسی که بالقوه خلیفه الله در زمین است. بالقوه امام و پیشوای عالم بشریت می باشد».

ِلذا با توجه به تعبیر بکار برده شده در مورد مفهوم مستضعفان از سوی علی خامنه‌ای واضح است که بنیاد مستضعفان نه به عنوان حامی حقوق مردم آسیب دیده بلکه به عنوان بازوی خامنه‌ای در تصرف املاک ارزشمند کشور به نفع علی خامنه‌ای انجام وظیفه میکند.

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat