سریال سلمان فارسی؛ پروژه ای ۶۰ میلیارد تومانی

پروژه ساخت سریال سلمان فارسی که هزینه ساخت آن ۶۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است، کلید خورده و فاز اول آن نیز به پایان رسیده است.

ساخت این سریال پر هزینه در جهت شستشوی مغزی مردم ایران و وارونه نشان دادن حقیقت درحالی صورت می پذیرد که کشور در وضعیت نابسامان اقتصادی است و روزانه شاهد انسان های بی خانمان، کودکان کار، نان آوران بیکار، و زنان تن فروشی هستیم که در جستجوی نان غرورشان را زیر پا می گذارند.
اما تنها چیزی که برای هنربندان حکومتی حائز اهمیت است پولی است که به پاس خوش رقصی هایشان از دستان خون آلود دیکتاتور دریافت می کنند.

داوود میرباقری که سریال های خلاف واقع مختارنامه و امام علی را نیز در کارنامه دارد، این بار به سراغ اسطوره سازی از خائنی دیگر رفته است.
وی به همراه دست اندرکاران سریال سلمان فارسی به کرمان برای تشییع جنازه تروریست بین الملل قاسم سلیمانی می رود و از هیچ فرصتی برای خدمت به حاکمیت غافل نمی شود.
به پاس همین خدمات است که نشان های افتخار را یکی پس از دیگری تصاحب، و استادی افتخاری دانشگاه صدا و سیما را هم در سال های اخیر دریافت کرده است. خدمات او بقدری ارزشمند بوده است که در زمان حیاتش در شهر بسطام بلواری را به نام او زده اند.

رژیم ملاهای حاکم بر ایران در طول چهل سال حاکمیت ننگین خود، اجازه ساخت حتی یک فیلم یا سریال در مورد اسطوره های واقعی تاریخ ایران را نداده است، اما ثروت مردم ایران را به کار می گیرد تا به کمک ملیجک های خود، ریشه فرهنگ غنی ایرانی را بخشکاند.

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat