اعتراف حاجی زاده به فرار خامنه‌ای از کاخ مرمر

نویسنده: مهران

حاجی زاده از فرماندهان سپاه تروریستی پاسداران طی مصاحبه‌ای با گفتن اینکه «منظور ترامپ از زدن نقطه فرهنگی بیت رهبری بود» به قصد آمریکا برای هدف قرار دادن کاخ محل سکونت خامنه‌ای اعتراف نمود.

پس از به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی توسط ایالات متحده، مسئولین رژیم جمهوری اسلامی با تهدیداتی آشکار، وعده انتقامی سخت را دادند. در پی این تهدیدات، پرزیدنت ترامپ هشدار داد که در صورت انجام هرگونه اقدام نظامی-تروریستی از سوی رژیم و یا گروه‌های نیابتی وابسته به سپاه تروریستی پاسداران، ایالات متحده ۵۲ نقطه در ایران را هدف قرار خواهد داد. در آن زمان به دلیل استفاده از کلمه فرهنگی توسط رئیس‌جمهور آمریکا، رژیم و مزدورانش در فضای مجازی برای تحریک افکار عمومی، به پخش شایعاتی از قبیل تصمیم ایالات متحده برای هدف قرار دادن و تخریب تخت جمشید و دیگر آثار تاریخی باستانی ایران، اقدام کردند.

بروز برخی نگرانی‌ها بین مردم در اثر شنیدن این شایعات باعث گردید تا کنگره ملی ایرانیان که از طرح پاسخ احتمالی ایالات متحده به رژیم آگاهی داشت، جهت رفع نگرانی‌ها اقدام نماید. امیرعباس فخرآور در برنامه لایو یوتیوب خود ضمن تشریح نحوه به هلاکت رسیدن قاسم سلیمانی که مدتها پیش نوید آن را به مردم آزادیخواه ایران داده بود، و با بیان این نکته که رژیم بسیار حقیرتر از آن است که جسارت رویارویی با ایالات متحده را داشته باشد، اعلام کرد بر طبق اخبار و اطلاعات موثق منظور از مراکز فرهنگی که پرزیدنت ترامپ به آن اشاره کرده، منطقه پاستور و کاخ مرمر محل سکونت خامنه‌ای و دیگر کاخ‌های دوران پهلوی است که مسئولین ارشد رژیم در آن سکنی گزیده‌اند.

همچنین در لایو مذکور اعلام گردید که مقامات کاخ سفید از طریق واسطه‌هایی، به خامنه‌ای و رژیم درباره هدف قرار گرفتن در صورت هرگونه اقدامی، اخطار داده‌اند و این اخطار، منجر به ترس و فرار خامنه‌ای و دیگر سران رژیم از منطقه پاستور گردیده است.

پس از این اطلاع‌رسانی، مسئولین رژیم و مزدورانشان در داخل و خارج کشور به همراه بخشی از اپوزیسیون و رسانه‌های برون مرز، ضمن تکذیب زندگی کردن خامنه‌ای و سران رژیم در کاخ‌های سلطنتی، این اظهارات را به سخره گرفتند.

تایید‌ و تکذیب‌ها درباره پنجاه و دو هدف ایالات متحده و اخبار منتشره توسط کنگره ملی ایرانیان و حواشی مربوط به آن، در ماه‌‌های اخیر همچنان ادامه داشت تا اینکه سرانجام اظهارات روز گذشته حاجی‌‌زاده به طور ناخواسته اما به خوبی صحت آنچه از سوی کنگره ملی ایرانیان به اطلاع مردم رسیده بود را اثبات کرد.

لازم به ذکر است که از آن زمان تا کنون خامنه‌ای که مدتی را به روسیه گریخته بود پس از بازگشت در اقامتگاه محمدرضاشاه در منطقه سد لتیان بسر می‌برد و حسن روحانی نیز به همراه تنی چند از دیگر مسئولین رژیم با خانواده‌های خود به کاخ سعدآباد نقل مکان کرده‌اند.

تلگرام کنگره ملی ایرانیان
chat